۱۰ شهریور ۱۳۹۵

#ایران - نامه سرگشاده جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان مجاهدین در ملایر

نامه سرگشاده جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان مجاهدین در ملایر


همبستگی با جنبش دادخواهی قتل‌عام شدگان سال 67
با درود به سربداران قتل‌عام ۶۷ که جوشش خونشان بعد ۲۸ سال اینچنین لرزه به ارکان درون باندهای حکومتی آخوندها تا مجلس ارتجاع انداخته است. جانیانی که از ترس احیا‌ی مجاهدین به خود میلرزند و از «تطهیر مجاهدین» در افکار مردم میترسند. هر روز که می‌گذرد برگی دیگر از جنایات سگهای ولی‌فقیه در حق کشیشان مسیحی و یا بی‌قانونی خود خمینی ملعون رو و افشا می‌شود.
فایل صوتی آقای منتظری به‌روشنی به انتصاب شنیع یک 'کمیسیون مرگ' با فتوای خمینی در حدود ۲۵ ژوئیه ۱۹۸۸ اشاره می‌کند که در آن خمینی دستور اعدام سریع و جمعی تمامی زندانیان سیاسی که هنوز از گروه اپوزیسیون، سازمان مجاهدین خلق ایران ، حمایت می‌کنند را صادر کرد.
صدها تن از دژخیمان رژیم در تهران و دهها شهرستان، فتوای خمینی خون‌آشام مبنی بر اعدام زندانیان سیاسی را به اجرا در آورده‌اند. آنها که عمدتاً امروز در دستگاههای اطلاعاتی و سیاسی و قضایی مصدر امور هستند یا در خبرگان و مجلس ارتجاع جاخوش کرده‌اند؛ لذا ارجاع این پرونده قتل‌عام به یک دادگاه بین‌المللی و حقیقت‌یاب ضرورت پیدا می‌کند.
ما جمعی از بازاریان و ورزشکاران ملایر که هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در تایید فراخوان دادخواهی خانم مریم رجوی از کلیه ارگانهای بین‌المللی حقوق‌بشری و در رأس آن اتحادیه اروپا و دولت آمریکا و آقای بان کی‌مون و احمد شهید درخواست داریم که اولاً پرونده حقوق‌بشر ایران را به شورای امنیت سازمان ملل و دادگاه بین‌المللی جنایت جنگی ارجاع بدهند. دوم این‌که هر گونه رابطه اقتصادی یا سیاسی با این رژیم ضدبشری را به لغو اعدام و قطع شکنجه و سرکوب در ایران منوط کنند.
جمعی از بازاریان وورزشکاران هوادار سازمان مجاهدین خلق در ملایر ۹ شهریورماه 95


آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - فراخوان مریم رجوی برای تحت تعقیب قرار دادن کمیته‌های مرگ

فراخوان مریم رجوی برای تحت تعقیب قرار دادن کمیته‌های مرگ


روزنامه نشنال (چاپ اسکاتلند) نوشت: سه دهه پس از اعدام بیش از 30000 زندانی سیاسی توسط یک 'کمیته مرگ' در ایران، مریم رجوی ، رئیس‌جمهور منتخب مقاومت، جامعه بین‌المللی را فرا می‌خواند تا مسئولان آن اعدامها را که تعدادی از آنها هنوز در حکومت هستند به‌خاطر جنایت علیه بشریت تحت تعقیب قانونی قرار دهد.
این روزنامه افزود: در یک فایل صوتی که اخیراً منتشر شده، منتظری (جانشین وقت خمینی) اعدام نوجوانان، زنان باردار و کسانی را که تنها جرمشان خواندن روزنامه سازمان مجاهدین خلق ایران بود، مورد انتقاد قرار می‌دهد. اعضای کمیته مرگ' هنوز در پستهای ارشد دولت حسن روحانی بر سر کار هستند.
مریم رجوی در فراخوان خود از جامعه بین‌المللی خواست، عاملان و آمران این جنایت را در برابر عدالت قرار دهد.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

۸ شهریور ۱۳۹۵

#ایران - در گذر تاریخ ... ۹شهریور۱۲۸۶- ۳۱ ا وت۱۹۰۷ قرارداد تقسیم ایران و ترور اتابک

 در گذر تاریخ ...
۹شهریور۱۲۸۶- ۳۱ ا وت۱۹۰۷
قرارداد تقسیم ایران و ترور اتابک


روز نهم شهریور سال ۱۲۸۶ شمسی، ایزولسکی، وزیر امور خارجه‌ی روسیه و نیکلسون سفیر انگلستان، در سن‌پترزبورگ، قرارداد تقسیم ایران را امضا کردند.
این قرارداد، ایران را به ‌دو منطقه غیرمساوی تقسیم کرده بود. منطقه شمالی و بزرگتر برای روسیه درنظر گرفته شد و انگلستان متعهد شد تا برای خود در این منطقه امتیازی خواه تجاری خواه سیاسی تحصیل ننماید. مناطق جنوب نیز تحت نفوذ انگلستان قرار می‌گرفت.
این قرارداد ننگین در زمان حکومت محمدعلی‌شاه و به ‌صدراعظمی میرزا‌علی‌اصغرخان امین‌السلطان اتابک بسته شد و اعتراض گسترده ‌مردم و آزادیخواهان کشور را برانگیخت‌.
اما درمیان بهت و حیرت همگان، وقتی اتابک در همین‌روز پا از مجلس شورای ملی بیرون گذاشت توسط جوانی بیست‌ودوساله به‌نام عباس‌آقا صراف، مجاهد تبریزی به‌ضرب سه گلوله کشته شد.
با اقدام عباس‌آقا، به‌حیات سیاسی مردی پایان داده شد که عمری را در خدمتگزاری به‌ استبداد و بیگانگان سپری کرده بود.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - آخوند پورمحمدی از عاملان قتل‌عام ۶۷: نمی‌خواهند دست بردارند

آخوند پورمحمدی از عاملان قتل‌عام ۶۷: نمی‌خواهند دست بردارند


آخوند جنایتکار مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری کابینه آخوند روحانی و عضو هیأت مرگ خمینی جلاد و از عاملان قتل‌عام زندانیان سیاسی سال 67 عصر روز دوشنبه هشتم شهریور در جلسه شورای قضایی رژیم در استان لرستان، درباره قتل‌عامها وقیحانه گفت: «در حال حاضر بیشترین حملات و تهاجم‌ها به سمت من است و نمی‌خواهند دست بردارند اما من در این زمینه آرام هستم و در طول تمام این سالها یک شب هم بی‌خوابی نکشیده‌ام» .
این آخوند جنایتکار افزو‌د: «تمام تلاش و سعی بنده این بوده که طبق قانون و شرع اسلام عمل کنم و امروز از لحاظ وجدانی راضی هستم» .
وی مدعی شد «اگر حکمی خلاف واقع باشد و بعداً متوجه شویم فشار روانی دارد و قاضی تا آخر عمر درگیر آن حکم می‌شود» … در کار قضا این مهم است که گوش‌تان بدهکار حرف و حدیث و بارک‌الله گفتن‌ها و کف و سوتها نباشد».



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - سومین بازجویی از احمد منتظری در دادگاه ویژه موسوم به روحانیت

سومین بازجویی از احمد منتظری در دادگاه ویژه موسوم به روحانیت


بر اساس گزارش رسانه‌های خبری دادگاه ویژه موسوم به روحانیت در قم، روز دوشنبه هشتم شهریور برای سومین بار احمد منتظری را، به‌دلیل انتشار نوار صوتی پدرش درباره قتل‌عامهای سال 67 احضار و مورد بازجویی قرار داد.
قرار است روز سه‌شنبه نهم شهریور نیز بار دیگر مورد بازجویی قرار گیرد. وی روز یکشنبه هفتم شهریور نیز به دادگاه موسوم به‌ویژه روحانیت قم احضار و به مدت پنج ساعت مورد بازجویی قرار گرفت.
احمد منتظری ضمن اشاره به این‌که قرار است ساعت ۹ و ۳۰ صبح روز سه‌شنبه بار دیگر در دادگاه ویژه روحانیت بازجویی شود، گفت نمی‌تواند پیش‌بینی کند که سرانجام بازجویی‌ها چه خواهد شد.
وی افزود: «هر بار که بازجویی می‌شود می‌گویند که حرف‌های ما تمام نشده و قرار بعدی گذاشته می‌شود» .



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - احمد شهید اعدام ۱۲زندانی توسط رژیم جنایتکار آخوندی را محکوم کرد

احمد شهید اعدام ۱۲زندانی توسط رژیم جنایتکار آخوندی را محکوم کرد


احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوق‌بشر سازمان ملل در امور ایران روز دوشنبه هشتم شهریور اعدام جنایتکارانه 12زندانی توسط دژخیمان خامنه‌ای را محکوم کرد.
وی اعدام این زندانیان به بهانه مواد مخدر را نقض قوانین بین‌المللی دانست.
احمد شهید یک روز قبل از اعدام 12زندانی از رژیم آخوندی خواستار توقف این اعدامها شده بود. وی تأکید کرده بود، صدور حکم اعدام در دادگاههایی که نه تنها با استانداردهای بین‌المللی بلکه با قوانین داخلی ایران نیز مطابقت ندارد، نگران‌کننده است.
دژخیمان خامنه‌ای سحرگاه روز شنبه ششم شهریور 95 در یک اعدام جمعی حداقل 12 زندانی را در زندان مرکزی کرج اعدام کردند.
این زندانیان روز چهارشنبه هفته گذشته جهت اجرای حکم اعدام به سلول‌های انفرادی زندان مرکزی کرج منتقل شده بودند.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - نامه صادق زیبا کلام به رفسنجانی در مورد قتل‌عام سال ۶۷: اعدامهای۶۷ را به هیچ روی نمی‌توان توجیه کرد

نامه صادق زیبا کلام به رفسنجانی در مورد قتل‌عام سال ۶۷: اعدامهای۶۷ را به هیچ روی نمی‌توان توجیه کرد


با بالا گرفتن جنبش دادخواهی خون قتل‌عام شدگان 67، صادق زیبا کلام از مهره‌های باند رفسنجانی روز دوشنبه طی نامه‌یی به رفسنجانی نوشت:
«از زمان انتشار نوار صوتی مرحوم آیت‌الله منتظری پیرامون اعدام‌های سال۶۷، بسیاری منتظر واکنش مسئولان و شخصیت‌های سیاسی بالأخص چهره‌های اصلاح‌طلب در قبال آن واقعه حزن‌انگیز بوده‌اند. موضع‌گیری‌تان اسباب شگفتی، تأسف و سرخوردگی دوستداران جنابعالی شد. برای خیلی از آن‌ها دفاعتان از تصمیم... خمینی روشن نیست. این‌که به‌راستی انگیزه‌تان در دفاع از آن اعدامها چه می‌توانسته بوده باشد؟ تأیید ضمنی اعدام‌های سال ۶۷ اعتدال و میانه‌روی را خدشه‌دار نموده و به زیر سؤال می‌برد. به‌هیچ‌روی نمی‌توان اعدام‌های سال ۶۷ را توجیه نمود» .
وی افزود: «اینکه به محکومی که دارد مدت محکومیتش را به‌واسطه جرمی که مرتکب شده می‌گذراند گفته شود آیا هم‌چنان به سازمان مربوطه‌ات وفاداری یا نه و درصورتی‌که بگوید «آری» بدون هیچ مقدمه و محاکمه‌ای اعدام شود، با هیچ ملاک و معیار حقوقی مطابقت پیدا نمی‌کند. مجازات در تمام نظامهای حقوقی زمانی به اجرا گزارده می‌شود که وقوع جرم تحقق پیدا کرده باشد» .
صادق زیبا کلام گفت: «نفس این‌که ظرف ۲۸سال گذشته هیچ‌یک از مسئولان اعم از آنان که در اعدامها نقش داشتند یا غیرآن کلامی تا کنون در مورد اعدام‌های سال ۶۷ نگفته و هیچ اظهارنظری در قبال آن نداشته‌اند دلیلی است مبنی بر این‌که حتی خود آن‌ها هم دفاع چندانی از اعدامها نداشته و ترجیح می‌دهند که آن پرونده مسکوت باقی بماند؛ اما جناب هاشمی رفسنجانی، نه سکوت در مورد اعدامها و نه به راه‌انداختن سر و صدا پیرامون عملکرد مجاهدین و نه بازکشیدن پای استکبار و دشمنان نظام... نه باعث فراموش‌شدن اعدامها می‌شوند و نه آن‌ها را می‌توان به‌عنوان دفاع از نظام و انقلاب توجیه نمود.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - رضا اکبری منفرد: فرار به جلو پورمحمدی

رضا اکبری منفرد: فرار به جلو پورمحمدی


اشقی الاشقیا و خونخواری به اسم «پورمحمدی» که وزیر دادگستری «روحانیِ » معتدل هم تشریف دارند! احتمالاً به سفارش و تأکید روحانی به استودیوی خبر آورده شده بود تا با فرار به جلو و خط‌ و نشان کشیدن برای بازماندگان قتل‌عام سال 67 نه آن که خود را تبرئه کند بلکه دیگران را تهدید کند تا حرفهای خود را پس بگیرند و از افشای واقعه‌یی جنایتکارانه جلوگیری کنند... البته همیشه این ارعاب و اعدام و سرکوب جواب نمی‌دهد... !
اگر چه این خونخوار، جنایتکار و وزیر بیدادگستری صراحتاً و مستقیماً در مرحله اول برای تهدید علی مطهری و در مرحله بعد آقای منتظری به تلویزیون کشانده شده بود...
حرف‌های این خونخوار آدمکش آن‌قدر وقیحانه و شیادانه بود که گویی دوباره آن جنایات و کشتار را در برابر چشمانم زنده کرد.
و با تهدید و ادعای وقیحانه می‌خواهد دهان ما را هم بسته و لام از کام نگوییم... من افرادی مثل مطهری را به درستی نمی‌شناسم و نمی‌دانم این حرف‌ها برای تبلیغات و و وزارت و وکالت است و یا ایشان واقعاً دغدغه حقیقت را دارد...؟!
ولی برای من که خانواده‌ام را به تمامی در خون فرو برده‌اند دیگر جایی برای ملاحظه و مراعات نیست.
ترسیدن ما چون همه از بیم بلا بود
اکنون ز چه ترسیم که در عین بلائیم
پس برای امثال من که تقریباً تمام اعضای خانواده یعنی خواهر و برادرانم را قتل‌عام کرده‌اند و مادرم را هم در اثر همین جنایات از دست داده‌ام (سکته) چیزی برای از دست دادن وجود ندارد.
تنها جهت روشن شدن بخشی از این جنایت و تنها در حق خانواده من لازم است که یادآوری کنم:
که برادرم علیرضا 20 شهریور 60 دستگیر و 27 شهریور (به فاصله 7روز) تیرباران شد و به هیچ‌وجه جسد او را تحویل ندادند و تنها بعد از مدتی تکه سنگی را در قطعه 85 بهشت زهرا به ما نشان دادند و گفتند اینجا دفن شده و وقتی مراسمی کوچک و خانوادگی در خانه‌مان گرفته بودیم (چون حتی اجازه مسجد را هم نمی‌دادند). فردی به نام اکبر خوش‌کوش از کمیته نازی‌آباد با افراد کمیته به خانه‌مان یورش آورد. همه اقوام را دستگیر و به اوین بردند... و به تدریج بعد از ماه‌ها آنها و از جمله مادرم را بعد از حدود 5ماه آزاد کردند.
ولی خواهرم را در همان مراسم به همان جرم به 10سال زندان محکوم کردند. در سال 67 بعد از این‌که 7سال زندانش را که گذرانده بود با همان فتوای قتل‌عام در سال 67 اعدام کردید. برادر دیگرم، غلامرضا که خیاط بود بعد از چند ماه بی‌خبری در سال 62 از زندان اوین سر درآورد که نهایتاً در سال 64 بدون این‌که جسدی به ما تحویل دهند باز قطعه سنگی را در قطعه 106 بهشت زهرا به ما نشان دادند و مدعی بودند که آنجا دفن شده است.
ما و به‌ویژه مادرمان هم هیچگاه از این‌که عزیزانمان واقعاً در آنجا دفن شده باشند مطمئن نشدیم. برادر کوچکترم عبدالرضا که اواخر اردیبهشت (بعضی حتی قبل از 30خرداد 60) به اتهام فروش روزنامه در حوالی منطقه خزانه دستگیر شده بود به 3سال زندان محکوم شده بود. ولی بعد از اتمام حبس در سال 63 نه تنها آزاد نشد بلکه به‌طور کاملاً غیرقانونی 4سال هم اضافه در زندان باقی ماند؛ تا این‌که با همان فتوای قتل‌عام سال 67 او به همراه خواهرم که او نیز در سال 60 دستگیر شده بود (که پیشتر متذکر شده ام) هر دو اعدام شدند... این‌بار هم نه تنها جسدها را تحویل ندادند بلکه حتی مزار و سنگ قبری هم معرفی نکردند؛ و در عوض با تهدید و ارعاب پدرم را تحت فشار قرار داده بودند که باید اعلام کنید که به مرگ طبیعی در زندان فوت کرده‌اند. شاید در آن صورت مشمول «رأفت اسلامی» شده و محل دفن آنها را نشان دهیم...
ولی هیچ گاه چنین نشد و بعد از 28سال هنوز از محل دفن آنها اطلاعی نداریم... و حال این شیخک جنایتکار، این اشقی الاشقیا از نوادگان به حق ابن ملجم، بعد از 28سال باز در تلویزیون ظاهر شده و خوش‌خدمتی و جنایاتش را به رخ کشیده، و همه بازماندگان آنها و حتی این‌بار (مطهری و منتظری) را هم تهدید به قتل و عام دیگر می‌کند...
لذا در اوج تعهد نسبت به خانواده خودم و همچنین در اوج تعهد نسبت به آن خواهر و برادران مظلوم و به ناحق کشته شده‌ام (رقیه، غلامرضا، علیرضا، عبدالرضا) به این جنایتکار (پور محمدی) می‌گویم که تنها از این خانواده، ۴ نفر را مظلومانه کشته‌ای و من در زندان گوهردشت و خواهر دیگرم (مریم) هم در زندان هستیم ولی برای شما که محکوم بودن و نبودن، مجرم بودن و نبودن مطرح نیست و هر گاه لازم داشته باشید، اعدام می‌کنید، ولی اگر قتل‌عام 67 و این قتل‌عام‌هایی که هر روز در سراسر ایران شاهد هستیم، هنوز دنیا را وادار به واکنش نکرده... من و خواهرم هم به‌عنوان تنها بازماندگان، اگر امروز لازم است برای برملا شدن این جنایتها و باز شدن چشم مردم ایران و جهانیان، حلق آویز شویم، ابایی نداریم تا شاید ذره‌یی از وظیفه‌مان در قبال آن خونهای به‌ناحق ریخته شده را ادا کرده و در پیشگاه حق تعالی در آن یوم الحساب چیزی برای گفتن داشته باشیم و با خون خودمان بگوییم که جنایات چنین جنایتکارانی (هیئت مرگ) هیچ ربطی به اسلام و پیامبر اسلام و... ندارد.
پس إن کان دین محمد لم یستقیم الّا بقتلی فیا سیوف خذینی. رَبَّنَا تَقَبَّلْ مِنَّا إِنَّکَ أَنتَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ
رضا اکبری منفرد، زندانی سیاسی بند 4سالن 12، زندان گوهردشت (رجایی شهر کرج)
هفتم شهریور1395



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - كارزار دادخواهي قتل عام1367- اطلاعيه شماره 2

كارزار دادخواهي قتل عام1367- اطلاعيه شماره 2


فراخوان به جمع آوري اسامي شهيدان و كشف مزار آنها، و افشاي نام جنايتكاران
گردهمايي بزرگ ايرانيان در تيرماه امسال به روشنترين وجه نشان داد كه نه فقط مردم و مقاومت ايران بلكه بخش بزرگي از جامعه بين المللي بخصوص كشورهاي منطقه چاره مشكلات منطقه را در سرنگوني رژيم بحران زده آخوندي ميدانند، كه همه علائم نشان ميدهد امري در دسترس است.
اين روندي است كه از سركشيدن جام زهر اتمي توسط خامنه اي قبل بارز و با شكستهاي پي در پي آن در سوريه تعميق شد و با گردهمايي بزرگ مقاومت ابعاد بي سابقه اي به خود گرفت. عكس العملهاي هيستريك رژيم آخوندي عليه اين گردهمايي و متعاقبا ملاقات خانم رجوي با پرزيدنت محمود عباس ضعفهاي بنيادين رژيم و بحران دروني آنرا بخوبي به نمايش گذاشت.
شروع كارزار دادخواهي شهيدان قتل عام 1367 كه در عمل از همان گردهمايي 19 تير شروع شد، از ابتدا با استقبال گسترده هموطنان مواجه شد، انتشار نوار صوتي ملاقات آقاي منتظري با دژخيمان مجري فتواي خميني اوج جديدي  به خودگرفت. بخصوص كه در اين نوار نه تنها جزييات جديدي از اين جنايت بزرگ توسط آقاي منتظري بر ملا ميشود بلكه سردژخيمان رژيم آخوندي كه هم اكنون بالاترين مناصب سياسي و قضايي آخوندها را برعهده دارند، در اين نوار به جنايات فجيع خود اذعان ميكنند.
هموطنان عزيز
عواقب اين جنايت بزرگ، موضوعي نيست كه اين رژيم از آن گريزي داشته باشد. زمان آن فرا رسيده است كه عموم مردم، بويژه جوانان رشيد ايران زمين، براي دادخواهي اين شهيدان بخون خفته كه در راه آرمان آزادي مردم ايران قهرمانانه بر چوبه هاي دار بوسه زدند بپاخيزند و جام زهر حقوق بشر را به حلقوم خامنه اي و رژيم تبهكارش بريزند. رژيمي كه بيشترين فساد و كشتار و فقر و تباهي را براي مردم ايران به ارمغان آورده است.
ابعاد اين جنايت هولناك بحدي است كه حتي بسياري از آخوندهاي حكومتي تلاش ميكنند و بسياري از دست اندركاران آن تلاش ميكنند حضور خود را در اين قتل عام تكذيب كنند. مصطفي پورمحمدي نماينده وزارت اطلاعات در زندانهاي تهران و يكي از مسئؤلان اصلي قتل عام در تهران، چندي پيش مدعي شده بود كه هيچ نقشي در اعدامهاي 1367 نداشته است در حاليكه نوار منتشر شده نشان ميدهد كه اين سردژخيم در ملاقات آقاي منتظري حضور داشته و آقاي منتظري خطاب به او ميگويد اين قتل عام از چند سال پيش مورد نظر وزارت اطلاعات بوده است.
در چنين شرايطي ما همه مردم بويژه جوانان را در چارگوشه ايران و همچنين هموطنانمان در نقاط مختلف جهان مخاطب قرار ميدهيم تا به هر وسيله اي و به هر ترتيبي كه مي توانند به كارزار دادخواهي شهيدان قتل عام 1367 بپردازند، اين يك وظيفه ملي و ميهني در راستاي سرنگوني اين رژيم است.
فرزندان عزيز، جوانان  غيور و شرافتمند ايران
ديوار قطور سكوتي كه رژيم آخوندي 28 سال حول قتل عام 1367 ساخته بود، ترك خورده است، بايد اين ديوار را تماما بر سر خامنه اي و رژيمش خراب كرد. رژيم در يك بن بست مرگبار در مورد قتل عام قرار دارد. نه ميتواند از فتواي جنايتكارانه خميني دفاع كند و نه مي تواند از آن فاصله بگيرد. به اين منظور هر كس در هر محل و حوزه اي كه هست در تحقق اهداف زير مي تواند موثر باشد. اين اقدامات در قدم اول هر چند ممكن است كوچك بنظر برسد اما ترديد نداشته باشيد كه آسيب پذيري رژيم در مقابل عواقب اين جنايت بزرگ به حدي است كه اين اقدامات بيشترين فشار را متوجه اين رژيم خواهد كرد:
1- بايد از هر كسي كه كمترين ذره اي شرافت و انسانيت دارد، كمترين بويي از اسلام برده است خواست با محكوم كردن اين فتواي شيطاني و اين جنايت بزرگ عليه بشريت صف خود را از فاشيسم ديني حاكم بر ايران جدا كند.
2- رژيم آخوندي و جلادانش با تلاش زياد و در بسياري موارد با كشتن همه زندانيان يك زندان و با دفن شبانه شهدا در گورهاي دسته جمعي تلاش كرده است اسامي شهيدان قتل عام را مخفي نگاه دارد. اسامي و مشخصات شهيدان را در هر شهر و محله اي كه هستيد اعلام كنيد و در شبكه اجتماعي به اطلاع عموم برسانيد. زندگينامه و معرفي هريك از اين شهيدان يك ضربه بزرگ به خامنه اي و نظام منحوس ولايت فقيه است.
3- محل مزار اين شهيدان و همچنين گورهاي دسته جمعي آنها را كشف و اعلام كنيد اعلام آنها و رساندن آنها به مقاومت ايران يك اقدام ضروري ديگر است.
4- صدها تن از دژخيمان رژيم در تهران و دهها شهرستان، فتواي خميني خون آشام مبني بر اعدام زندانيان سياسي را به اجرا در آورده اند. آنها كه عمدتا امروز در دستگاههاي اطلاعاتي و سياسي و قضايي مصدر امور هستند يا در خبرگان و مجلس ارتجاع جاخوش كرده اند نام و مشخصات دست اندر كاران اين جنايت بزرگ را كشف و افشا كنيد اين يك وظيفه بزرگ ملي و ميهني است. مواد 2و 3 و 4 را براي سرجمع شدن به دفاتر مجاهدين و شوراي ملي مقاومت برسانيد.
5- خانواده شهيدان، ايرانيان شريف و آزاده در داخل و خارج ايران  با نامه نوشتن به سازمان ملل، شوراي حقوق بشر، دولتهاي اروپايي و آمريكا و سازمانهاي مدافع حقوق بشر و در صورت امكان با مراجعه به اين مراجع از آنها بخواهيد:
• از رژيم آخوندي بخواهند نام شهيدان و محل دفن آنها را اعلام كند.
• روابط اقتصادي و سياسي با فاشيسم ديني حاكم بر ايران را به توقف اعدام مشروط كنند.
• و مهمتر از همه يك تحقيقات رسمي و بين المللي در مورد قتل عام 1367 براه انداخته و ترتيبات ضروري براي محاكمه مسئولان اين جنايت را فراهم كنند.
6- پا به پاي تلاشهاي فوق بسيج همه جانبه براي مطلع كردن افكار عمومي از طريق رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي در باره قتل عام 1367 يك ضرورت مبرم و از وظايف مبرم همه ايرانيان آزاده و شريف است.
خانواده شهيدان و زندانيان سياسي
5شهريور 1395


آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - فشار به زندانی سیاسی علیرضا گلیپور و جلوگیری از صحبت با وکیلش

فشار به زندانی سیاسی علیرضا گلیپور و جلوگیری از صحبت با وکیلش


مأموران اطلاعاتی و امنیتی رژیم آخوندی در زندان، به زندانی سیاسی علیرضا گلیپور اجازه طرح مسائل پرونده‌اش با وکیلش را ندادند و او را به بند فرستادند.
پیش از اجازه ملاقات با وکیل، به علیرضا گلیپور ابلاغ شد که اجازه ندارد یکسری مسائل پرونده را با وکیلش طرح کند. این زندانی سیاسی که به‌شدت از بیماری سرطان رنج می‌برد؛ به این روند اعتراض کرده و گفته است که اگر با وکیلم صحبت نکنم با چه کسی صحبت کنم و چه دفاعیه‌ای می‌توانم داشته باشم.
خاطرنشان می‌شود زندانی سیاسی علیرضا گلیپور متولد ۲۲ فروردین‌ماه ۱۳۶۵ در تهران، دانشجوی مقطع دکترای رشته مخابرات، کارمند ارشد وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و عضو انجمن ملی نخبگان ایران بود که در تاریخ ١١ مهرماه ٩١ دستگیر و پس از حدود ۴ سال بلاتکلیفی سرانجام در اوایل سال جاری به اتهام هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران، افشای پروژه‌های اتمی و فساد عوامل حکومتی به ٣٩ سال و ٩ ماه حبس و تحمل ۱۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - جملاتی از شعله پاکروان در وصف شهید ستار بهشتی و مادرش

جملاتی از شعله پاکروان در وصف شهید ستار بهشتی و مادرش


شعله پاکروان، مادر ریحانه جباری، جملاتی به‌مناسبت سالگرد تولد شهید ستار بهشتی و شهادتش در زیر شکنجه دژخیمان و توصیف مادرش گوهر عشقی منتشر شد.
در قسمتی از این جملات آمده است:
وه که چه جهان فراخی در عین رشادت
آه که چه جهان کوچکی در حین عزا
عزای مردی که سینه اش
خانه‌ی لگدهای کین توزانه‌ی بازجویش شد
پشت و پهلویش برکه‌ای پر از نیلوفر بنفش.
خورشید رو به چشمانش خندید
مرغ های بلند پرواز صدایش زدند
هوهوی باد در گوشش رازهای شگرف انسان را
یکایک باز گفت.
و او می‌خندید.
و تازیانه تا عرش بالا می‌رفت
و او باز می‌خندید
عرق از سر و روی تازیانه میبارید
و او می‌خندید.
چکمه بالا و پایین میکوبید
و او دیگر نخندید.
با تنی له شده و شکافته
با چشمانی بسته
با گونه‌یی شکسته
با سری تراشیده
سرازیر شد به گودالی با سنگ سیاه و براق
مثل چشمهایش.
و مادر،
با پستانی پر شیر
چارقد سیاه بر موی سپیدش کشید
تا برای همیشه
سیاهپوش پسری با چشمهای سیاه براق و سرتراشیده شود.
تا برای همیشه تنش بلرزد برای میلاد و مرگش.
تا در شب سیاه مثل چشمهای سیاه ستارش،
غمگنانه در انتظار سحر باشد.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - نه به اعدام. نه به زندان. نه به تحقیر و شکنجه

نه به اعدام. نه به زندان. نه به تحقیر و شکنجه


از دلنوشته‌های مادر امیرارشد تاجمیر، شهین مهین‌فر
 به قول امیر ارشد: مرگ بر این زندگی، شرف دارد.
ساز ما. ساز زندگی. ساز عشق. ساز آزادی. ساز ادب و اخلاق.
ساز شادی و شادمانی و ساز انسانیت است.
ما مادرانه فریاد می‌زنیم. داد خواهیم این بیداد را نه به اعدام. نه به زندان. نه به تحقیر و شکنجه
امروز گوش جوانانمان / شنواتر. و چشمشان بینا تر است / چرا؟
چون درد را با پوست و استخوانشان. حس کرده‌اند. و خوب می‌شناسندش.
تازیانه‌های تحقیر را. چشیده‌اند و می‌دانند
شان انسانی شان. مورد تمسخر و توهین. قرار گرفته
و برای چیزی محکوم می‌شوند / که حق مسلم زندگی‌شان است / نه خلاف
منهم. همراه مادرانه‌های دیگر. برای دادخواهی جوانان پاک و شریفم. آماده‌ام.
به قول امیر ارشد: مرگ بر این زندگی / شرف دارد.
ساز ما. ساز زندگی. ساز عشق. ساز آزادی. ساز ادب و اخلاق.
ساز شادی و شادمانی. و ساز انسانیت است... ... .
ما مادرانه فریاد می‌زنیم. . داد خواهیم این بیداد را
نه به اعدام. نه به زندان. نه به تحقیر و شکنجه.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - در گذر تاریخ ... ۸شهریور- ۳۰ اوت ۵۰۰ پیش از میلاد میترا (مهر) به‌عنوان مظهر نور و دانایی رسمیت یافت

 در گذر تاریخ ...
۸شهریور- ۳۰ اوت ۵۰۰ پیش از میلاد
میترا (مهر) به‌عنوان مظهر نور و دانایی رسمیت یافت


بر‌اساس برخی اسناد تاریخی روز هشتم شهریور ۵۰۰ سال پیش از میلاد و در دوران داریوش بزرگ در ایران، میترا یا مهر که در زبانهای اروپایی میثرا mithra نامیده می‌شود، از سوی دربار هخامنشی، به‌عنوان مظهر نور، مهر و دانایی رسمیت یافت. میترا هزاران سال پیش، از خدایان آرین های جنوبی بود‌. واژه‌مهر به‌مفهوم محبت، مهربان، مهربانی کردن و نظایر آن از همان زمان واختصاصا میان ایرانیان باقی مانده است.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - وحشت سران رژیم از نوار منتظری و کارزار دادخواهی قتل‌عام

وحشت سران رژیم از نوار منتظری و کارزار دادخواهی قتل‌عام


بالا گرفتن حمایت داخلی و خارجی از مقاومت ایران
مقام سابق ریاست‌جمهوری رژیم به‌نقل از وزیر اطلاعات: در سی و چند روز، 20هزار تن قتل‌عام شدند
نزدیک به یک ماه پس از شروع کارزار دادخواهی قتل‌عام 30هزار زندانی سیاسی و دو هفته پس از انتشار نوار صوتی ملاقات آقای منتظری با کمیته مرگ، رفسنجانی و خامنه‌ای ناگزیر سکوت خود را شکستند و وحشت خود را از بالا گرفتن انزجار و محکومیت داخلی و بین‌المللی این جنایت ابراز کردند. آنها به صراحت از بی‌آبرو شدن خمینی در درون رژیم و حمایت داخلی و بین‌المللی از سازمان مجاهدین ابراز نگرانی می‌کنند. امری که تمامیت نظام ولایت‌فقیه را با چالش روبه‌رو کرده است.
روز شنبه 6شهریور، هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت رژیم در جلسه این مجمع «از موج جدید ایجاد شده برای حمله به خمینی» به‌شدت ابراز تأسف کرد و گفت: «تقریباً در همه رسانه‌های معاند خارجی این موج ادامه دارد، تا جایی که اخیراً شهردار پاریس نمایشگاهی از بازسازی صحنه‌های اعدام آن زمان برگزار کرده است... . حمایت از سازمان مجاهدین در این مقطع، جای تعجب و تأمل دارد» . وی افزود «هدف اصلی دشمنان جهانی و داخلی انتقام از نقش و جایگاه بی‌نظیر امام در تاریخ معاصر ایران و جهان» است و گفت: «باید هوشیار عمل کنیم و راه امام را به گونه‌یی تشریح کنیم که بدخواهان نتوانند سوءاستفاده کنند» .
پیش از آن در 3شهریور، خامنه‌ای در ملاقات با مقامات رژیم با اشاره به نوار آقای منتظری از «تلاش برای تطهیر مجاهدین» قویاً ابراز نگرانی کرد و گفت «متأسفانه برخی تلاش دارند تا برای گفت این جنایتکاران فضای مظلومیت ایجاد و چهره نورانی امام راحل را خدشه‌دار کنند» .
مجید انصاری، معاون حقوقی روحانی و عضو مجمع تشخیص مصلحت در جلسه این مجمع گفت: علاوه بر تخریب چهره خمینی « توطئه‌یی پیچیده در سطح بین‌المللی در شرف وقوع است که سازمان مجاهدین را به‌عنوان سازمانی مشروع و مدنی معرفی کنند» .
در یک تحول دیگر، مهدی خزعلی، که در دوران ریاست‌جمهوری خامنه‌ای و رفسنجانی در دفتر ریاست‌جمهوری بوده است در یک سخنرانی تلویزیونی در روز 5 شهریور (26اوت) ضمن توصیف بسیاری از صحنه‌های قتل‌عام 1367 در اوین، اطلاعات جدیدی از ابعاد این جنایت را برملا نمود. وی گفت «بزرگترین و پرجمعیت‌ترین گروه مقابل نظام سازمان مجاهدین خلق بود... این را فقط می‌شد با اتوریته امام از بین برد در واقع اینها می‌خواستند تا امام هست ریشه را بزنند، می گفتند هر کسی را که آزاد کنی ممکن است مرتد شود و ما گرفتار جمعیت زیادی بشویم اینها رو اعدام می‌کنیم و این اعدام باعث می‌شود رعبی که در خانواده‌ها ایجاد می‌شود کس دیگری مرتد نشود» .
وی افزود «به روایت معاونت وزارت اطلاعات قریب ۲۰هزار نفر در تهران و استانها (اعدام شدند) یعنی چهار هزار نفر (که آقای منتظری گفته است) مال تهران هست و به روایت کسی مثل آقای ملکی قریب ۳۳هزار نفر ظرف یک‌ماه و چند روز سی و چند روز بدار آویخته شدند» .
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
6شهریور 1395 27 اوت 2016)



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - بیانیه حمایت جمعی از جوانان بهایی هوادار شورا ملی مقاومت ایران از جنبش دادخواهی قتل‌عام شدگان

بیانیه حمایت جمعی از جوانان بهایی هوادار شورا ملی مقاومت ایران از جنبش دادخواهی قتل‌عام شدگان


با سلام
هموطنان، انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری حقایق بسیاری را از وسعت جنایت علیه بشریت توسط رژیم ولایت فقیه  آشکار ساخت. این سند ابعاد پنهان شده از جنایات قتل‌عام در زندانها در سال 67 را برملا کرده است. دست‌اندرکاران این جنایت هم‌چنان بر مسند قدرت می‌باشند و روزانه ماشین کشتار آنان تعدادی قربانی از همه اقشار و ادیان و مذاهب را به بهانه‌های آخوند‌ساخته به کام مرگ فرو می‌برند.
ما جمعی از جوانان بهایی می‌خواهیم تمامی کسانی که در این جنایت نقش داشته‌اند به دادگاه بین‌المللی لاهه کشانده شوند و پاسخگو باشند.
از مراجع بین‌المللی خواهشمندیم این جنایتکاران را محاکمه کنند تا جهان بداند جنایت علیه بشریت بی‌پاسخ نمی‌ماند و درس عبرتی شود برای تمامی جنایتکاران و دیکتاتورهای جهان.
جمعی از جوانان بهایی هوادار شورای ملی مقاومت ایران
خرم‌آباد 6شهریور1395



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - فراخوان جمعی از جوانان هوادار مجاهدین خلق ایران برای محاکمه سران رژیم حاکم بر ایران

 فراخوان جمعی از جوانان هوادار مجاهدین خلق ایران برای محاکمه سران رژیم حاکم بر ایران


فراخوان جمعی از جوانان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در منطقه یک تهران برای صدور قطعنامه از سوی شورای امنیت برای محاکمه سران حکومت ایران خطاب به همه مراجع بین‌المللی و حقوق‌بشری
ما خاطره سالگرد قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در ایران را تجدید می‌کنیم، کشتار جمعی هولناکی که توسط دیکتاتوری مذهبی حاکم بر کشورمان انجام شد.
نوار صوتی ضبط شده آیت‌الله حسینعلی منتظری، که در سال2009 درگذشت؛ اخیراً در ایران علنی شده است. انتشار فایل صوتی ملاقات آقای منتظری و ۴ تن از مسئولان قتل‌عام، زلزله‌یی در درون و بیرون این رژیم ایجاد کرده است.
بر اساس این سند که قدمت آن به سال۱۳۶۷ می‌رسد، آقای منتظری این سرکوب را «بزرگترین جنایتی که در جمهوری اسلامی به‌وقوع پیوسته» خواند.
به‌خاطر این اعتراضات بود که آقای منتظری کنار گذاشته شد و تا آخر عمر در اقامت تحت نظر به‌سر می‌برد. وی در نوار، وزیر فعلی دادگستری در دولت حسن روحانی، مصطفی پورمحمدی را متهم کرد که یکی از اصلی‌ترین آمران این جنایت بوده است.
این سند بسیار مهم، چند حقیقت اساسی را گواهی می‌کند: نخست آن‌که در برگیرنده اعتراف صریح مسئولان قتل‌عام، به مشارکت در یک نسل‌ کشی در حال وقوع است. و نشان می‌دهد که خمینی و اطرافیانش با کنار زدن همه ترتیبات و روال‌های خود رژیم، مستقیماً دست‌اندرکار کشتارند و درست در همین کشتار است که پایه‌های ولایت فقیه چندش‌آور بعدی شکل می‌گیرد.
واقعیت این است که خامنه‌ای، از طریق لفاظی رفسنجانی در مجلس خبرگان و نشست و برخاست خبرگان ارتجاع به‌ حکومت نرسید؛ بلکه این کار، در کشتار زندانیان سیاسی صورت گرفت که توسط بالاترین مقامهای وقت، یعنی همین خامنه‌ای و رفسنجانی و احمد خمینی مدیریت می‌شد.
حقیقت دیگری که آقای منتظری آن‌را به‌روشنی بیان کرد، این است که خمینی از سه‌چهار سال قبل، نقشه‌ آن قتل‌عام را در سر داشت و به‌گفته مکرر پسرش تصمیم گرفته بود که «مجاهدین از روزنامه‌خوان و مجله‌خوان و اعلامیه‌خوان»، همه را اعدام کند.
متأسفانه تا کنون سازمان ملل از موضعگیری در مورد این موضوع سر باز زده است. این است سیاست مماشات. این است قربانی کردن حقوق‌بشر در مسلخ تجارت. امروز زمان آن رسیده است که سازمان ملل یک قطعنامه در مورد این قتل‌عام صادر کند. جامعه بین‌المللی بایستی ملاهای حاکم بر ایران را محاکمه کنند.
همچنین از کمیساریای عالی حقوق‌بشر سازمان ملل مصرانه می‌خواهیم تا در اجلاس بعدی شورای حقوق‌بشر این پرونده را مطرح کند و همچنین در مجمع عمومی خواهان تشکیل یک دادگاه بین‌المللی برای تحقیقات درباره قتل‌عام ۱۹۸۸ به‌عنوان جنایت علیه بشریت شوند.
جمعی از جوانان هوادار مجاهدین خلق ایران در منطقه یک تهران ۷شهریور ۹۵



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - آخوند جنایتکار پورمحمدی وزیر دادگستری آخوند روحانی به نقش خود در قتل‌عام ۶۷ افتخار کرد

آخوند جنایتکار پورمحمدی وزیر دادگستری آخوند روحانی به نقش خود در قتل‌عام ۶۷ افتخار کرد


آخوند جنایتکار مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری آخوند روحانی و از اعضای هیأت مرگ زندانیان سیاسی مجاهد و مبارز در سال 67، به‌طور صریح به نقش خود در این قتل‌عامها اعتراف کرد و گفت به آن افتخار می‌کنم.
وی که روز یکشنبه 7شهریور در خرم‌آباد سخنرانی می‌کرد گفت: «افتخار می‌کنیم دستور خدا را درباره (مجاهدین) اجرا کردیم».
به گزارش رسانه‌های حکومتی آخوند پورمحمدی که عصر روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان سخنرانی می‌کرد با سوز و گداز از حمایتهای بین‌المللی مقاومت ایران گفت: «درست است آمریکا، … و عربستان به سراغ (مجاهدین) می‌آیند اما آنها ارزشی ندارند که به ملت خود خیانت کنند و در نهایت مورد اعتماد هیچ‌کس نخواهند بود و ارزشی ندارند» .
آخوند پورمحمدی دژخیم افزود: «.. ما افتخار می‌کنیم که دستور خدا در رابطه با (مجاهدین) را اجرا کردیم و در مقابل دشمنان خدا و ملت با قدرت ایستادیم و مقابله کردیم» .



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - تظاهرات در سوئد، فراخوان به محاکمه سران رژیم در قتل‌عام سال ۶۷

تظاهرات در سوئد، فراخوان به محاکمه سران رژیم در قتل‌عام سال ۶۷ 


جمعی از هواداران مجاهدین خلق و حامیان مقاومت در یوتوبری به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد قتل عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی مجاهد توسط رژیم ضدبشری آخوندی در سال ۶۷ سه روز اعتصاب غذا اعلام کردند.
شرکت کنندگان خواهان توقف موج اعدام ها در ایران و به محاکمه کشاندن آمران و عاملان قتل عام های زندانیان سیاسی در سال ۶۷ در دادگاه های بین المللی شدند.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

۶ شهریور ۱۳۹۵

#ایران - ترانه جدید ایران و ... با صدای روزبه و كمك دوستان عزيزمون از ايران

 ترانه جدید ایران و ... با صدای روزبه و كمك دوستان عزيزمون از  ايران


با تشكر از اين عزيزان كه خلق اين اثر بدون شجاعت اونها هرگز ممكن نبود: الياس، حامد، مسعود، هلاله، ياسر، رضا، اسماعيل، اهورا، سمانه، ايمان، باران، محمد رضا، محمد، روژين، امير، حسن، علي و عليرضا

ايران و باغ خاطره هاي لگد شده
ايران و بغض فسفري من كه سد شده
ايران و بيشه هاي پلنگان كه سالهاست
جولانگه حقارت هر ديو و دد شده
ايران و قلب من كه ترك خورده از شما
ايران و باوري كه كلك خورده از شما
ايران و خواهرم كه به تقدير دختري
هرشب به يك بهانه كتك خورده از شما
بيزارم از نشستن و تكرار سازها
از دادن اراده ي خود دست شانس ها
بيزارم از چشيدن طعم سياه مرگ
با مزه سليقه فريب اسانس ها
بيزارم از مني كه به زنجير بسته است
از بودن دوباره مردي كه خسته است
بيزارم از كسي كه بگويد نمي شود
از هر كه پس نشسته و در خود شكسته است
ايران و رقص مرگ و سرنگ و رگ و مواد
ايران و كوچه هاي پر از دود و اعتياد
ايران و بي پناهي اين مرز پرگهر    
ايران و زخم كاري خنجر به اعتماد
ايران و سالهاي خيانت به انقلاب
ايران و خانه گردي گرگان بي نقاب
ايران و پيله كردن بر موي سر، حجاب
ايران و سر بريدن مفهوم انتخاب
يزارم از نشستن و تكرار سازها
از دادن اراده ي خود دست شانس ها
بيزارم از چشيدن طعم سياه مرگ
با مزه سليقه فريب اسانس ها
بيزارم از مني كه به زنجير بسته است
از بودن دوباره مردي كه خسته است
بيزارم از كسي كه بگويد نمي شود
از هر كه پس نشسته و در خود شكسته است



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

۵ شهریور ۱۳۹۵

#ایران - مراسم بیست‌وهشتمین سالگرد قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی مجاهد و مبارز در خاوران

مراسم بیست‌وهشتمین سالگرد قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی مجاهد و مبارز در خاوران


روز جمعه پنجم شهریور، دهها تن از خانواده‌ها و نزدیکان اعدام شدگان سال 67 به دست خمینی جلاد، در خاوران جمع شدند و با برگزاری مراسمی، یاد عزیزان خود را گرامی داشتند.
شرکت کنندگان در این مراسم، با خواندن شعر و سرود و قرار دادن شاخه‌های گل بر سر مزار عزیزان خود، به این شهدا ادای احترام کردند..
این مراسم به‌رغم حضور مأموران اطلاعاتی و امنیتی که در محل مستقر بودند، صورت گرفت.
قبرستان خاوران، محل گورهای جمعی بخشی از سی هزار زندانی سیاسی مجاهد و مبارز قتل‌عام شده در سال 67 می‌باشد که به دست خمینی جلاد به‌شهادت رسیدند.
لازم به توضیح است که اخیراً نوار صوتی از صحبت آقای منتظری با هیأت مرگ در قم منتشر شد که ابعاد وحشتناک این جنایت بی‌نظیر را برملا کرده است.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - مراسم سالروز تولد ستار بهشتی

مراسم سالروز تولد ستار بهشتی


روز جمعه 5شهریور 95 مراسم سالروز تولد شهید قهرمان ستار بهشتی در منزل پدری وی در رباط کریم برگزار شد. در این مراسم شخصیتهای مختلف مدافع حقوق‌بشر و مدافع حقوق کارگران و جمعی از اعضای خانواده‌های شهیدان قیام شرکت داشتند.
 دکتر محمد ملکی اولین رئیس دانشگاه تهران بعد از انقلاب 57 نیز در جمع حاضران در این مراسم بود. محل مراسم با عکسهای ستار شهید و همچنین عکس پدر طالقانی مزین شده بود.
مأموران امنیتی و اطلاعاتی خامنه‌ای منزل شهید ستار بهشتی را محاصره کرده و از نیم ساعت بعد از شروع مراسم اجازه ورود به هیچ‌کس را نمی‌دادند.
آنها سحر بهشتی خواهر شهید ستار و همسرش را دستگیر کرده و با خود بردند.
جمعیتی که برای حضور در مراسم آمده بودند اما با ممانعت مأموران سرکوبگر روبه‌رو شدند در بیرون منزل در دسته‌های مختلف تجمع کردند.









آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - فریادهای آخوند جنایتکار پورمحمدی از نقش مجاهدین

فریادهای آخوند جنایتکار پورمحمدی از نقش مجاهدین


آخوند جنایتکار پورمحمدی وزیر دادگستری کابینه آخوند روحانی و یکی از مسئولان قتل‌عام بیش از سی هزار زندانی مجاهد و مبارزه در سال67، پس از گذشت بیش از سه هفته از انتشار نوار آقای منتظری درباره نقش او در این جنایت به صحنه آمد، تا قتل‌عامها را توجیه کند.
وی که شب گذشته 4شهریور در جلسه شورای اداری رژیم در استان همدان شرکت کرده بود برای سرپوش گذاشتن بر جنایت خود گفت: «امروز دشمنان ملت بزرگ ایران و انقلاب به (مجاهدین) متوسل شدند و این‌ امر نشان می‌دهد دشمنان چقدر مفلوک و جامانده شدند که سراغ آنها رفته‎اند» .
آخوند جنایتکار پورمحمدی افزود: «برخی دنبال تطهیر دشمنان خون‌آشام این ملت هستند. … داستان هسته‌یی دروغ‌پردازی بود که (مجاهدین) برای ما ایجاد کردند. سالیان سال ملت ما را تحت فشار استکبارگران و مستکبران قرار دادند و هر روز دروغ‌آفرینی و بیانه صادر می‌کنند و بر این اساس (مجاهدین) دلالان خیانت علیه ما هستند» .



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - خبرگزاری فرانسه: مریم رجوی خواستار قطعنامه سازمان ملل در مورد قتل‌عام سال۶۷ شد

 خبرگزاری فرانسه: مریم رجوی خواستار قطعنامه سازمان ملل در مورد قتل‌عام سال۶۷ شد


پاریس - ۲۴ اوت ۲۰۱۶ - خبرگزاری فرانسه - اپوزیسیون ایران از سازمان ملل‌متحد خواستار یک قطعنامه در مورد «قتل‌عام» مخالفان در سال ۶۷ (۱۹۸۸میلادی) می‌شود.
پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران، مریم رجوی، روز چهارشنبه از سازمان ملل‌متحد خواستار یک قطعنامه در مورد «قتل‌عام» هزاران مخالف سیاسی در ایران در سال ۱۹۸۸ شد.
خانم رجوی در بیانیه‌یی به‌مناسبت برگزاری نمایشگاه یادبود خاطره شهیدان سال ۶۷ در شهرداری منطقه دوم پاریس، که با حضور بسیاری از منتخبان فرانسوی برگزار شد، گفت: «در سالگرد کشتار جمعی هولناکی که توسط دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران انجام شد، ما خاطره قتل‌عام 30000 زندانی سیاسی قتل‌عام شده را بار دیگر به یاد می‌آوریم».
از اوت 1988 تا فوریه 1989، سران رژیم ایران اقدام به اعدام جمعی زندانیان سیاسی کردند.
خانم رجوی گفت: «سازمان ملل از موضعگیری در مورد این موضوع سر باز زده است. این است سیاست مماشات. این است قربانی کردن حقوق‌بشر در مسلخ تجارت.
او فراخوان داد که «امروز زمان آن فرا رسیده که سازمان ملل‌متحد یک قطعنامه در مورد این قتل‌عام صادر کند. جامعه بین‌المللی باید آخوندهای حاکم بر ایران را به محاکمه بکشد».
پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران در پیام خود از یک نوار صوتی ضبط شده از آیت‌الله حسین علی منتظری، جانشین سابق خمینی، سخن گفت؛ کسی که در رابطه با این قتل‌عام در مقابل حاکمیت ایستاد و در سال 2009 درگذشت. این نوار اخیراً در ایران علنی شده است.
بر اساس این سند، که مربوط به سال۱۹۸۸ (سال ۶۷) است، حسینعلی منتظری می‌گوید این قتل‌عام «بزرگترین جنایتی است که در جمهوری اسلامی به‌وقوع پیوسته است» ..
پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران تأکید کرد: «بخاطر این اعتراضات بود که منتظری (توسط خمینی) کنار گذاشته شد و از آن پس تا آخر عمر تحت نظر به‌سر می‌برد » . در این فایل صوتی منتظری وزیر فعلی دادگستری کنونی رژیم ایران، مصطفی‌ پورمحمدی را یکی از مسئولان اصلی کشتار سال ۶۷ معرفی می‌کند.
شبکه‌های اجتماعی و بین‌المللی از جمله، شبکه بین‌المللی یاهو، در گزارشهای خود در این باره نوشتند: رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران در نمایشگاه عکس زندانیان سیاسی اعدام شده در ایران در سال ۱۹۸۸ که در شهرداری منطقه ۲ پاریس برگزار شد، به تحقیق بین‌المللی درباره این جنایت بزرگ فراخوان داد.
ژاک بوتو شهردار منطقه ۲ پاریس، ژان فرانسوا لوگاره شهردار منطقه 1 پاریس و شماری از شخصیتهای فرانسوی چون رامایاد وزیر پیشین حقوق‌بشر، و همچنین اینگرید بتانکورد، کاندیدای سابق ریاست‌جمهوری از کلمبیا در این برنامه شرکت داشتند و سخنرانی کردند.
شهرداری منطقه 2 پاریس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این نمایشگاه به‌خصوص سالگرد غم‌انگیز کشتار ۳۰ هزار زندانی سیاسی در طی تابستان ۱۹۸۸ در ایران را یادآوری می‌کرد. این واقعه وحشتناک تاریخ معاصر، با افشای چند روز پیش نوار صوتی گفتگویی در بالاترین سطوح که مستقیماً مسئول کشتار بوده‌اند، اکنون به روی صحنه آمده است.
ژاک بوتو شهردار ناحیه دوم پاریس ضمن محکوم کردن این جنایتها، گفت ضروری است رژیم ایران وادار شود که اعدامها را متوقف کند و روابط با این رژیم منوط توقف اعدام و به‌خصوص به پایان دادن به اعدامها منوط و مشروط شود. ژاک بوتو معتقد است که موج اعدامهایی را که در ماههای اخیر در ایران اتفاق افتادند ادامه کشتار 1988 می باشد.
خانم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران به قهرمانان مقاومت فرانسه و قربانیان اشغالگری نازی درود فرستاد و از جامعه بین‌المللی به‌خصوص سازمان ملل‌متحد خواست که آخوندهای حاکم بر ایران را مورد محاکمه قرار دهند.
در طول نمایشگاه شاهدان این جنایات، از جمله زندانیان سیاسی ایرانی، مشاهدات دردناکشان را با بازدید کنندگان از نمایشگاه در میان گذاشتند. آنها همچنین داستانهای دلاوری مقاومین ایرانی را باز گو کردند.
ژاک بوتو اعلام کرد: «منطقه ما روز آزادی پاریس را گرامی می‌دارد، که به ۴ سال اشغالگری آلمان نازی پایان داد. اگر کشورهای اروپایی توانستند به‌طور پایدار از چنگ دیکتاتوری رها شوند، بخاطر این است که آنها توان دارند که گذشته را به یاد بیاورند تا تکرارش نکنند.
به سکوت برگزار کردن این جنایت انزجار‌آور در تاریخ ایران باعث ادامه جنایاتی می‌شود که غیرقابل توصیف است به همین خاطر است که شهرداری ناحیه دو مفتخر است که میزبان این نمایشگاه باشد و به شاهدان این جنایت غیرانسانی در تاریخ ایران، گوش فرا دهد».








آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید