۹ تیر ۱۳۹۶

#ایران - شلاق‌کش کردن روحانی در جنگ قدرت

 شلاق‌کش کردن روحانی در جنگ قدرت


«خائن» و «فریب خورده» و «بیگانه» با «قواعد و اصول فقه شیعه» و «‌خود باخته‌یی بی‌مقدار» از جمله جدید‌ترین آتشباریهای باند خامنه‌ای علیه باند رقیب، در جدال بر سر سهم‌خواهی هرچه بیشتر از قدرت در آستانه تنفیذ دولت آخوند روحانی توسط خامنه‌ای است.
آخوند حمید روحانی گماشته خامنه‌ای در بنیاد موسوم به تاریخ پژوهشی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به باند روحانی گفت: «کسانی که به‌دنبال کنار آمدن با آمریکا هستند یا خائن‌اند یا فریب خورده». (سایت حکومتی راه دانا ۷تیر 96)
رسالت ارگان باند فاشیستی مؤتلفه در سرمقاله ۸ تیر 96 خود با اشاره به رویکردهای باند حسن روحانی نوشته است: «چقدر از قواعد و اصول فقه شیعه بیگانه‌اند... یک سیاستمدار اگر از روی ترس به چنین حقارتی تن دهد، طبیعی است که با تهدیدهای بیشتر، حقارت بیشتر را خواهد پذیرفت و اگر از روی طمع ورزی گردن کج کرده باشد، خود را و شرافت و غیرت خود را به بیگانه خواهد فروخت و اگر از روی شیفتگی به غرب، این‌گونه ذلیلانه از آنها طلب دستگیری کند، خود باخته‌ای بی‌مقدار است که آبرویی در میان ملت خود نخواهد داشت».
کیهان خامنه‌ای نیز با سوز و گداز از علنی شدن شکافهای درون حاکمیت بر سر سیاستهای شکست خورده منطقه‌یی رژیم نوشته است: «وقتی از درون حلقه اول دولت محیط عمل منطقه‌یی و اقتدار نظام ایران به «زمین سوخته» تعبیر می‌شود و تلاش نظام ایران برای اقتداربخشی به ملتهایی که از یک سو در معرض اشغالگری غربی‌ها و از سوی دیگر در معرض حمله گروه‌های تروریستی تکفیری وابسته هستند، اقدامی بی‌نتیجه و پرهزینه معرفی می‌گردد، دشمن گمان می‌کند در درون نظام ایران درباره درستی سیاستهای منطقه‌یی خود تردید به وجود آمده و زمان آن است که با اعمال فشار بر بخشی که بار این سیاست‌ها را بر دوش دارد، این تردید را به یقین تبدیل کنیم» (کیهان یادداشت روز ۷تیر 96).
پاسدار سنایی معاون سیاسی سرکرده سپاه پاسداران رژیم با اشاره به اظهارات آخوند روحانی درباره سپاه، به خبرگزاری وابسته به این ارگان موسوم به فارس گفت: «مایه تأسف است در شرایطی که آمریکا می‌خواهد سپاه را در لیست تحریم‌هایش قرار دهد، چنین اظهاراتی که نوعی بی‌توجهی به شرایط است، صورت می‌گیرد. اما سپاه همان‌گونه که انتظار می‌رود به‌عنوان مدافع نظام و انقلاب از ایفای نقش در عرصه‌های راهبردی کوتاه نمی‌آید».. (خبرگزاری فارس- 7تیر 96)



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - گردهمایی امسال و جایگاه آن!

 گردهمایی امسال و جایگاه آن!


چهاردهمین گردهمایی سالانه مقاومت ایران، چند روز دیگر (یعنی دقیقاً روز شنبه 10تیر 96) در پاریس برگزار می‌شود.
این گردهمایی چند ویژگی دارد که آن را در میان تمامی گردهمایی‌های پیشین برجسته و بی‌همتا می‌کند. این ویژگی‌ها برخی به وضعیت مقاومت ایران بر می‌گردد و برخی به دشمن مقاومت ایران یعنی وضعیت رژیم که آن‌هم جدید است و برخی نیز به برقراری وضعیت جدید در منطقه و جهان.
ضروری است این ویژگی‌های جدید را خیلی مختصر و مفید، بازبینی کنیم:
گردهمایی امسال، اولین گردهمایی مقاومت پس از خروج کامل، سالم و موفقیت‌آمیز مجاهدین از عراق و دیوارهای قطور و بتونی زندان لیبرتی است. زندانی که خود در دل زندان بزرگتری به اسم ”لیست ناجوانمردانه تروریستی“ قرار داشت و آثار زنجیر‌هایش هنوز بر جسم اشرفی‌ها و اشرف‌نشانها هویداست. به این ترتیب به هر حال امسال این گردهمایی را مردم ایران همراه با مجاهدینی برگزار می‌کنند که پیکره عظیم تشکیلاتیشان بعد از هجرت بزرگ پولادین تر از هر زمان دیگر آماده گسستن آخرین بقایای زنجیرهای دیکتاتوری از دست و پای میهن اسیر هستند.
حالا دیگر مقاومت ایران در موقعیت تدافعی ناشی از حضور در عراق نیست، نفس حضور رزمندگان مقاومت در آن‌سوی حصار‌های رژیم و عوامل و مزدوران محلی‌ و بین‌المللی‌اش، نشان از قرار گرفتن مقاومت در موضع تهاجم دارد.
از سوی دیگر، از پارسال تا امسال، تحولات بسیار مهمی در جهان و منطقه صورت گرفته که مهمترینش، فقدان بزرگترین حامی سیاست مماشات با رژیم یعنی دولت قبلی آمریکاست. تغییری که بی‌اغراق می‌توان آن را نقطه چرخشی در سیاستهای بین‌المللی آمریکا و تنها ماندن علی خامنه‌ای در فراق دولت اوباما نامید! اما این، همه تغییرات بین‌المللی نیست، تغییر بزرگتر روی کار آمدن یک دولت اساساً متخاصم با رژیم خامنه‌ای درست در همانجایی است که قبلاً یک دولت ”دوست!“ نشسته بود. دولتی که همین چند روز پیش وزیرخارجه‌اش رکس تیلرسون صریحاً و بدون پرده‌پوشی سیاسی اعلام کرد: سیاست جدید دولت متبوعش تغییر مسالمت‌آمیز رژیم در ایران است! نکته‌یی که نیاز به تفسیر و تحلیل چندانی ندارد! و شاید مهمتر از چنین تغییری، ایجاد یک صف‌بندی جدید منطقه‌یی عربی - اسلامی بر ضد رژیم آخوندهای تهران است. صف‌بندی جدیدی که خود دولتهای مؤتلف، نام ”ناتوی عربی یا ناتوی اسلامی“ بر آن نهاده‌اند! و بسا مهمتر از تولد ناتوی عربی یا ناتوی اسلامی، تشکیل اجلاس بزرگ ریاض با شرکت قریب به اتفاق کشورهای مسلمان و آمریکا بود که معنی و مفهوم خاصی به آن داد. اجلاسی که خیلی صریح و روشن و در کنار مرزهای ایران، نکاتی جدی در مقابله با توسعه‌طلبی آخوندها را به آنها یادآور شد و ناقوس تغییر دوران را برای علی خامنه‌ای و رژیمش به صدا در آورد.
حاصل جمع این چند نکته می‌شود یک تعویض جای ”ساده“ ؟! بین رژیم و مقاومت یعنی: ”خروج مقاومت از حصار“ و ”ورود رژیم به حصار“ !
از سوی دیگر همین تعویض جای ساده! تاثیر بسیار جدی روی روحیه مردم ایران در داخل و خارج کشور داشته به‌طوری که برخی پیامد‌های آن را تا همینجا هم می‌توان دید:
دریوزگی هر دو باند رژیم از یک اکثریت خاموش در انتخابات و اذعان هر دو باند به این‌که بخش بزرگی از جامعه ایران سال‌هاست به هیچ عنوان در بازیهای انتخاباتی رژیم شرکت نمی‌کند و متقابلاً اعتراف هر دو باند رژیم به کمیت محدود پایگاه اجتماعی خودشان با عدد و رقم‌هایی مانند دولت 4درصدی و امثال آن که پس از سال‌ها عمق منفوریت اجتماعی نظام با همه باندهایش را به نمایش گذاشت! و به‌طور ناخواسته، به آن اکثریت به قول آخوندها ”خاکستری“ جامعه و میزان گستردگی و تاثیر اجتماعی‌اش، اشرافی جدید داد و همین، موتور محرک جدیدی برای همان اکثریت نود و چند درصدی جامعه شد. به‌ویژه که همگان به چشم دیدند خامنه‌ای دیگر حتی از مهندسی کردن انتخابات ریاست‌جمهوری خود و روی کار آوردن گماشته‌اش رئیسی هم عاجز است!
حاصل جمع این دو سه نکته هم به‌طور خیلی خلاصه می‌شود: خروج مردم ایران از حالت تدافعی و متقابلاً ورود رژیم و عناصرش به مرحله دفاع و ترک نقطه تهاجم!
به این ترتیب در حالی به سوی برگزاری چهاردهمین گردهمایی بزرگ ایرانیان می‌رویم که رژیم رو به نزول و مقاومت مردم ایران و آلترناتیو دموکراتیک آن، رو به اوج دارند!



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - حضور به‌خاطر آنچه دیروز نداشتیم و امروز داریم

 حضور به‌خاطر آنچه دیروز نداشتیم و امروز داریم


جنبش آزادیخواهی و برابری‌طلبی در جامعه ما با گذار از تلخ و شیرینی‌های روزگار و زمانه‌اش، به سرفصلی از مراحل بلوغش رسیده است که راههای پیموده، مرارتها و رنجهای متحمل شده، خونهای نثار شده در پای آرزوها و آرمانها و عشقهای ملتی و پایداری و ماندگاری 40ساله به چشم‌اندازی قدم نهاده که همه این ارزشهای ملی و میهنی و انسانی را در منشور و برنامه‌یی 10ماده‌یی بالغ و آشکار نماید. برای درک آنچه در این منشور به دست آورده‌ایم، شاید ضروری باشد به یاد آوریم که این 40ساله را تا به امروز، از کجا تا به کجا آمده‌ایم. به همین مصداق باید بگوییم چه‌ها کشیدیم به‌خاطر آنچه نداشتیم و چه‌ها باید بفهمیم و قدر بدانیم از آنچه به دست آورده‌ایم.
از رنجی که بردیم
این یادآوری تلخ را به‌خاطر آوریم که خمینی با بی‌برنامه‌گی و ندادن هیچ تصویری از آینده ایران به مردم و جامعه‌ ما، هر آن چه در مغز پوسیده و فاسدش از انواع سرکوب و جنایت و دیکتاتوری داشت، دشنه‌ها و ساطورهایش کرد و بر دیس‌های قدرت و سیاست و دین چید. او هیچ سند و منشوری که تصویری از آینده را تداعی کند، به ملت و میهن ما نداد، بلکه زیر لوای دین و تقدس و دجالگری، بر اسب مرادش چهارنعل راند. او هرگز نه می‌توانست، نه لیاقت و صلاحیتش را داشت و نه می‌خواست که مردم به حقوق اساسی و منشور فردی و اجتماعی‌شان اشعار و اشراف داشته باشند. آخر شناخت و آگاهی و شعور اجتماعی و تاریخی و حقوق انسانی، مذاق و دٍماغ و منافع دیکتاتورها و خودکامگان را خوش نیامده و نمی‌آید؛ خاصه از نوع فاشیسم مذهبی‌اش.
حالا دیگر مردم و مقاومت پیشاهنگانشان از گردنه‌ها و گردابهای توفان‌خیز و هفتاد خوانهای هول‌انگیز گذشته‌اند. اکنون مجالهای اندیشه و خرد توأم با فرصت‌های تاریخی، دق‌الباب می‌کنند. ویلپنت و کهکشان امسال را باید به حضوری به‌خاطر آنچه دیروز نداشتیم و امروز داریم، بدل کنیم. این حضور را تضمین برنامه 10ماده‌یی مریم رجوی کنیم.
حکایتی برای چگونه زیستن
داستانهای شورانگیز تاریخ حیات و هستی جهان ما حکایت کرده و می‌کنند که منشورهای چگونه زیستن انسانها را دستان رنج، خون تن، بال رؤیاها و عشق آزادی‌شان نوشته و می‌نویسند‌. منشور بین‌المللی و سی‌گانه حقوق‌بشر نیز که گامی بلند به سوی تحقق تمدنی شایسته زندگی اجتماعی ما می‌باشد، از تار و پود رنج و خون و رؤیا و عشق انسانهایی سر برآورد که در جنگ جهانی دوم، از دهلیزهای جنایت و آپارتاید نژادی عبور کردند.
آنها که 10ماده را سرشتند و نوشتند
این منشور 10ماده‌یی‌ را نیز قلم رنج و خون و رؤیا و عشق مردم ایران نوشته است. آن را زندانیان با رنج فراق و رؤیای شبانه‌شان نوشته‌اند. کودکان کار در خیابانها و کارگاهها و دار قالی کودکی‌سوزشان نوشته‌اند. دختران دلتنگ و بی‌پناه خیابانی در هنگامه‌های غربت گنگ ناشی از جنسیت‌شان نوشته‌اند. مادران «بهترین فرزندان آفتاب» در گریه‌های عاشقانه بر شبنم لاله‌ها و شقایق‌هایشان نگاشته‌اند. زنان رنج و کارِ شوریده بر استثمار نهادینه در قانون اساسیِ جهان‌شمول جهل ارتجاع و استعمار حک نموده‌اند. قلم حریت بیان و حدیث آزادی اندیشه، واژه‌چینی‌اش کرده است. نیاز ازلی و ابدی آزادی که ضرورت نفس نوع انسان می‌باشد، نوشته است. پژواک فریاد سرکوب شدگانی که زندگی، عمرشان را به گروگان گرفت. ندا و صدای حنجره‌های طناب‌پیچ شده در میدانها و زندانهای اعدام و حقوق چپاول شده و تیرباران گشته با دستان و اندیشه ضدبشری ضحاکان عباپوش و عمامه‌پیچ.
منشوری همیشه زیر ساطور
منشأ این 10ماده، سطور برجسته‌یی از منشور جهانی حقوق‌بشر است. منشوری که روح و جان و ضمیر و مغز مردم ما نسبت به آن در بی‌خبری و سکوت نگاهداشته شده است. منشوری که در میهن ما به دست دیکتاتورهای شاهی و شیخی ذبح شده و همواره در اتاقهای تعزیر و شکنجه بوده و قربانی اسیدپاشی در نظام ولایی گشته است. منشوری که مدام بالای «دار» و در میدانهای تیرباران شرحه شرحه بوده است.
از میان انبوهی مشکلات روزمره سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ما، مشکل بنیادین جامعه دیکتاتور زده ما چیست؟ پاسخ همواره نقض آشکار و همه‌جانبه حقوق‌بشر در تمام سطوح زندگی فردی و اجتماعی بوده و می‌باشد.
ما باید متضمن منشور حقوق‌بشری‌مان باشیم. حضور و به همرسانی یکپارچه راهیان آزادی ایرانزمین، فرصتی است که ماشین چپاول و جنایت آخوندی را متوقف کنیم. این حضور، صیانت از حق آزادی بیان و اندیشه ما است. این حضور دلالت حقانیت و تضمین اجرایی 10ماده‌یی است که ایجادکنندگانش از چهارسوی ایران‌زمین در آن حضور دارند. حضور به‌خاطر آنچه دیروز نداشتیم و امروز داریم.
شمع و چراغی بر گذشته و آینده
اینک 10حلقه‌یی را که باید ما را به هم بپیوندد و به هم برسانند، بیشتر بشناسیم تا نیز شمع و چراغی باشد بر مسیری که آمده‌ایم و چشم‌اندازی که باید بپیماییم. تا تأملمان را برانگیزد که آنچه دیروز نداشتیم و امروز داریم را قدر بدانیم و با حضور بر گرد حلقه‌هایش، تحقق آن را تضمین باشیم:
«1ـ از نظر ما آرای مردم، تنها ملاک سنجش است و بر همین اساس، خواهان یک حکومت جمهوری مبتنی بر آرای مردم هستیم.
۲- ما خواهان یک نظام کثرتگرا و آزادی احزاب و اجتماعات هستیم. در ایران فردا ما به کلیه آزادی‌های فردی احترام می‌گذاریم و بر آزادی بیان و آزادی کامل رسانه‌ها و دسترسی بی‌قید و شرط همگان به فضای مجازی تأکید داریم.
۳- ما در ایران آزاد شده فردا، از لغو حکم اعدام دفاع می‌کنیم و نسبت به آن متعهدیم.
 ۴- مقاومت ایران از جدایی دین و دولت، دفاع خواهد کرد. هر گونه تبعیض در مورد پیروان کلیه ادیان و مذاهب، ممنوع خواهد بود.
۵- ما به برابری کامل زنان و مردان در کلیه حقوق‌سیاسی، اجتماعی و مشارکت برابر زنان در رهبری‌سیاسی، معتقدیم و هر گونه اَشکال تبعیض علیه زنان، ملغی خواهد شد و آنان از حق انتخاب آزادانه پوشش، ازدواج، طلاق، تحصیل و اشتغال، برخوردار خواهند بود.
۶- ایران فردا، کشور عدالت و قانون است. ما خواهان ایجاد یک نظام قضایی مدرن، مبتنی بر احترام به اصل برائت، حق دفاع، حق دادخواهی، حق برخورداری از محاکمه علنی و استقلال کامل قضات هستیم. همچنین قانون شریعت آخوندی، در ایران فردا جایی نخواهد داشت.
۷- ایران فردا کشور احترام به حقوق‌بشر است. ما متعهد به «بیانیه جهانی حقوق‌بشر» و میثاقها و کنوانسیونهای بین‌المللی از جمله: «میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی»، «کنوانسیون علیه شکنجه» و «کنوانسیون حذف کلیه اشکال تبعیض علیه زنان» می باشیم.
ایران فردا، کشورِ برابری همه ملیت‌هاست. ما بر خودمختاری کردستان ایران که طرح آن را شورای ملی مقاومت تصویب کرده، تأکید داریم. زبان و فرهنگ هموطنان ما از هر ملیتی که هستند، در زمره سرمایه‌های انسانی تمام مردم این کشور است که باید در ایران فردا ترویج شود و گسترش پیدا کند.
۸- ما مالکیت شخصی، سرمایه‌گذاری خصوصی و بازار آزاد را به‌رسمیت می‌شناسیم و این اصل را پیشاروی خود داریم که چه در اشتغال و چه در کسب و کار، تمام مردم ایران باید از فرصتهای برابر برخوردار باشند.
از نظر ما ایران فردا کشور حفاظت از محیط‌زیست و احیای آن خواهد بود.
۹- سیاست خارجی ما مبتنی بر همزیستی مسالمت‌آمیز، صلح و همکاریهای بین‌المللی و منطقه‌یی و احترام به منشور ملل‌متحد خواهد بود.
۱۰- ایران آزاد فردا یک کشور غیراتمی و عاری از سلاحهای کشتار جمعی خواهد بود.»



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - درگذشت پدر هانری از حامیان مجاهدان اشرفی و مقاومت ایران

 درگذشت پدر هانری از حامیان مجاهدان اشرفی و مقاومت ایران


درگذشت پدر هانری از کشیشان انسان‌دوست فرانسوی و از یاران آبه پیر فقید، و از حامیان مجاهدان اشرفی و مقاومت ایران، که پس از عمری مبارزه و خدمات انساندوستانه، در سن 96سالگی در برزیل به رحمت حق پیوست.
پدر هانری در سال 1920متولد شد. وی سپس جنبش امائوس-لیبرته را در شرانتون در حومه پاریس بنیانگذاری کرد. وی در آفریقا و پرتقال و برزیل از محرومان دفاع می‌کرد.
پدر هانری از همراهان آبه پیر کشیش محبوب و برجسته فرانسوی و از دوستان و حامیان مقاومت ایران بود.
بعد از کودتای 17ژوئن و زد و بند دولت وقت فرانسه با دیکتاتوری آخوندی علیه مقاومت ایران، وی به همراه دیگر شخصیتهای سیاسی و مذهبی فرانسوی به دفاع از مقاومت ایران پرداخت و در پی آشنایی بیشتر با جنبش مقاومت ایران، با مجاهدان آزادی در اشرف دیدار کرد. پدر هانری از آن پس در هر مراسم و مناسبتی به دفاع از مجاهدان اشرفی و مقاومت ایران می‌پرداخت.
سخنرانی پدر هانری:
در عراق در کمپ اشرف، 4می 2004به‌مدت 8روز در این جامعه زندگی کردم. هرگز در زندگی‌ام، چنین جامعه را ندیده بودم که در آن، این میزان از عدالت و عشق وجود داشته باشد. ایرانیان کمپ اشرف، به من درسی از عشق در مبارزهمان دادند و من هرگز آنها را فراموش نخواهم کرد و هر روز به آنها می‌اندیشم.
پدر هانری چندی پیش در حالی‌که برای یاری به محرومان به برزیل رفته بود، در همانجا درگذشت.
در مراسمی که در جنبش آلتر امائوس برگزار شد یک هیأت از مقاومت ایران شرکت کرد و یاد و خاطره پدر هانری را گرامی داشتند.
ژاک لوک رئیس «امائوس آنکو» از یاران قدیمی مقاومت ایران در این مراسم گفت: از مقاومتی می‌خواهیم صحبت کنیم که آبه پیر و پدر هانری به آن عشق می‌ورزیدند.
وی گفت: پدر هانری مردی جسور بود، طوریکه برای دفاع از مبارزین مقاومت ایران به اشرف رفت. پس از حمله ۱۷ژوئن 2003آبه پیر در همان روز سؤالات زیادی مطرح کرد ولی وقتی فهمید که این حمله نتیجه یک زد و بند علیه مقاومت ایران است، از مقاومت ایران حمایت کرد. او به نزد مریم رجوی رفت و از او در مبارزه‌اش حمایت کرد.
در این مراسم پیام رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت مریم رجوی به‌مناسبت درگذشت پدر هانری قرائت شد. در بخشهایی از این پیام آمده است:
« هانری ماری لو بورسیکو که به او پدر هانری گفته می‌شد، دیگر در میان ما نیست ولی محبت او برای انسانها، خشمش علیه ظالمان و شورش او بر بی‌عدالتی، در خاطره تمامی کسانی که با او برخورد داشتند خواهد ماند.
او مبارزات زیادی را در زندگی‌اش برگزیده بود و یکی از همراهان آبه پیر بود. آبه پیری که در حفاظت از مقاومت ایران در دوران سخت به خود تردیدی راه نداد. پدر هانری که امائوس-آزادی را بنیان گذاشت نیز می‌گفت که از شریک بودن در اهداف مقاومت ایران افتخار می‌کند. او حتی تا عراق رفت تا با مجاهدین خلق که شجاعانه علیه دیکتاتوری آخوندها در ایران مبارزه می‌کنند دیدار کند.
او در کتابی که بعد از این دیدار تحت عنوان از شرانتون تا اشرف منتشر کرد در مورد اعضای مقاومت نوشت: آنها زندگی خود را به‌خاطر برادری در خطر قرار دادند و به من به‌طور واقعی دوست داشتن را آموختند... . در میان آنها من هزاران برادر را یافتم.»
اعضای مقاومت ایران امروز یک برادر را از دست دادند. اما هانری خوشحال خواهد بود که بداند برادران و خواهرانش خاطره او را با ادامه دادن به مبارزه‌یی که او برایش احترام قائل بود گرامی خواهند داشت تا این‌که آزادی در ایران مستقر شود. در این روز خواهیم توانست خاطره مردانی چون آبه پیر و هانری لو بورسیکو این دوستان مردم و مقاومت ایران را آن‌چنان که باید گرامی بداریم.».



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - الاخباریه (عربستان) پاریس- برگزاری کنفرانس سالانه اپوزیسیون ایران در اول ژوئیه

الاخباریه (عربستان) پاریس- برگزاری کنفرانس سالانه اپوزیسیون ایران در اول ژوئیه


‌الاخباریه (عربستان): روز پنجشنبه 8تیر گزارش داد پاریس پایتخت فرانسه در اول ژوئیه کنفرانس مهم سالانه مقاومت ایران را میزبانی می‌کند. در این کنفرانس دهها هزار تن از ایرانیان خارج کشور در سراسر جهان در آن شرکت می‌کنند. این اجتماع عظیم که تمامی طیفهای مردم ایران از قومیتها و ملیتها و ادیان آن را نمایندگی می‌کند، خواستار سرنگونی رژیم آخوندی و آوردن آزادی و صلح و ایجاد ثبات در منطقه و مناسبات برادرانه با همسایگان می‌باشد.
دکتر سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران: در داخل ایران از طرف شبکه‌های مقاومت ایران و شبکه‌های مجاهدین خلق در داخل ایران فعالیتهای فشرده‌ای شروع شده است. آنها روی این کنفرانس متمرکز می‌باشند. به این معنی که این یک کنفرانس مهمی در امسال برای مقاومت ایران است که فقط منحصر به خارج نیست، بلکه منحصر به داخل نیز می‌باشد و بین داخل و خارج ایران ارتباط وجود دارد. از جنبه منطقه‌یی اگر ما بخواهیم نگاه کنیم، می‌بینیم که کشورهای عربی و اسلامی الحمدلله از طریق کنفرانس ریاض موضعی قوی و قاطع علیه این رژیم اتخاذ کردند. و معادله علیه این رژیم می‌باشد.
گزارش: در این کنفرانس صدها تن از شخصیتها از جریانهای مختلف سیاسی از سراسر جهان شرکت می‌کنند. و از جمله هیأتهای پارلمانی و کارشناسانی از کشورهای مختلف اروپایی و ایالات متحده و کشورهای عربی و اسلامی.
علیرضا جعفرزاده عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران: ایران الآن از هر زمان دیگری کاندید تغییر می‌باشد. و عوامل تغییر در داخل آماده است و تمایل واقعی برای تغییر رژیم آخوندی وجود دارد و فعالیتهای گسترده‌یی از جانب شورای ملی مقاومت با کشورهای دوست وجود دارد و در کادر نتایج کنفرانس ریاض که رژیم آخوندی را حامی تروریسم به‌رسمیت شناخت، و این‌گونه موارد کنفرانس مهمی در پاریس آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد.
گزارش: و این کنفرانس سالانه مقاومت ایران در حالی برگزار می‌شود که رژیم تهران در بحرانهای زیادی به‌سر می‌برد. و این در وضعیتی است که درگیریهای داخلی نیز تشدید شده است.
الهام زنجانی: انتخابات اخیر در ایران فقدان شدید پایگاه مردمی رژیم آخوندی را به نمایش گذاشت. هیچکس فکر نمی‌کند که این رژیم باقی می‌ماند. رژیمی که بقای خود را در ورود به جنگهای خارجی می‌بیند تا مردم ایران مشکلات داخلی خود را فراموش کنند.
گزارش: اجتماع سالانه اپوزیسیون ایران بر محکومیت سرکوب در داخل که رژیم ولایت فقیه آن را اعمال می‌کند و محکوم نمودن دخالتهای فزاینده این رژیم در سوریه و عراق و لبنان و سایر کشورها و حمایت آن از گروه‌های تروریستی در کشورهای مختلف جهان تأکید می‌کند.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - روزنامه السیاسه کویت:‌ روزی که تهران از آن واهمه دارد

 روزنامه السیاسه کویت:‌ روزی که تهران از آن واهمه دارد


روزنامه السیاسه کویت با عنوان‌: روزی که تهران از ان واهمه دارد نوشت:‌ گردهمایی آینده در روز 1ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود روزی است که تهران از آن واهمه دارد و از الآن برای مقابله با عواقب آن آماده می‌شود. تهران در حالی با نگرانی برگزاری این گردهمایی را دنبال می‌کند که از گسترش دامنه شرکت شخصیتهای عربی در این گردهمایی وحشت دارد زیرا به‌سادگی فرش را از زیر پای ادعای این رژیم برای دفاع از خلقهای عرب و مسلمان و ایستادن در کنار آنها علیه دشمنانشان می‌کشد.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - آلخو ویدال کوادراس نایب رئیس سابق پارلمان اروپا:‌ رژیم ایران حامی اصلی تروریسم است

آلخو ویدال کوادراس نایب رئیس سابق پارلمان اروپا:‌ رژیم ایران حامی اصلی تروریسم است


آلخو ویدال کوادراس نایب رئیس سابق پارلمان اروپا روز 8تیر 96 طی مقاله‌یی در یورو اکتیو به اروپاییها هشدار داد فریب تبلیغات رژیم ایران را نخورند چرا که این رژیم حامی اصلی تروریسم دولتی است و مشغول کشتار مردم ایران است.
در این مقاله از جمله آمده است: سپاه پاسداران اخیراً اعلام کرد موشکهای میانبردی را از غرب ایران به ناحیه دیرالزور سوریه پرتاب کرده است. حتی قبل از حمله موشکی، مقامهای ایرانی تلاش کردند تا روی حمله 7ژوئن توسط داعش به ساختمان مجلس و قبر خمینی سرمایه‌گذاری کنند تا نشان دهند مخالف داعش هستند و خود یک هدف تروریسم جهانی می‌باشند اما هیچ چیز فراتر از حقیقت نیست.
مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران گفت، مؤسس و دولت شماره یک حامی تروریسم تلاش دارد جای قاتل و قربانی را عوض کند.
در سایر موارد، رژیم ایران مستقیماً تروریستهای سنی را کمک مالی کرده است زیرا این گروهها ابزاری برای ایدئولوژی بنیادگرای تهران هستند که با جهان غرب مخالفت می‌کند. چنین رابطه مصیبت باری، با برجام پایان نیافته است و با دور دوم ریاست‌جمهوری روحانی هم تمام نمی‌شود.
آلخو ویدال کوادراس ادامه می‌دهد: این مهم است که تمامی جامعه بین‌الملل به یاد داشته باشد که هر گونه گسترش روابط اقتصادی، سیاسی یا امنیتی با رژیم تهران دست این رژیم را در تخریب و کشتن مردم ایران بازتر می‌کند. رژیمی که تاکنون تعداد فاش ناشده‌یی از مخالفان را کشته از جمله 30هزار نفر از زندانیان سیاسی را که عمدتاً از اپوزیسیون مجاهدین خلق ایران بودند در تابستان 1988کشتار کرده است.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - دیوید ایمس: با پشتیبانی از طرح ۱۰ماده‌یی مریم رجوی، ایران را به کشوری دموکراتیک و عاری از اتمی تبدیل کنیم

دیوید ایمس: با پشتیبانی از طرح ۱۰ماده‌یی مریم رجوی، ایران را به کشوری دموکراتیک و عاری از اتمی تبدیل کنیم


دیوید ایمس عضو مجلس عوام انگلستان طی مقاله‌یی در پالیتیکس هوم 8تیر 96خواستار برخوردی قاطع با رژیم ایران و تروریسم آن شد
درا ین مقاله آمده است:‌
تجدید برنامه موشکهای بالستیکی، حاکی از مقابله جویی رژیم ایران است. حمایت این رژیم از تروریسم، سیمای همیشگی آن از زمان انقلاب 1979بوده است.
با وجود تضمینهای مکرر میانه‌روی از سوی رژیم ایران، رهبران آن و نهادهای وابسته به آن، هنوز هم درگیر بی‌ثبات کردن تمامی خاورمیانه هستند. امتیازی که می‌توان برای دونالد ترامپ قائل شد این است که کاخ سفید از زمان روی کار آمدن او، نسبت به رفتار رژیم ایران، صبر چندانی از خود نشان نداده است. دولت ترامپ بدرستی گامهایی برای مهار رژیم برداشته است. هر چند، برای دست یافتن به امنیت در خاورمیانه و جهان، کار بیشتری بایستی انجام شود...
باب کروکر، رئیس کمیته خارجی سنای آمریکا در 25ماه مه گفت، کاری که رژیم ایران هم‌چنان در سراسر جهان انجام می‌دهد، حیرت‌آور است. او داشت به حمایت این رژیم از تروریسم در قالب گروههایی مانند حزب‌الله و نیز مداخله مستقیم تهران در درگیریهای منطقه‌یی اشاره می‌کرد، مداخله‌ای که قویاً تنشهای فرقه‌یی در سوریه، یمن و کل خاورمیانه را تشدید کرده است.
از سوی دیگر، غرب در تشخیص دادن حمایت رژیم ایران از تروریسم، کند بوده است، آن هم در حالیکه کارشناسان سیاست خارجی و تبعیدیان ایرانی از جمله، شورای ملی مقاومت ایران به‌طور خستگی‌ناپذیری، توجهات را به آن جلب کرده‌اند.
شورای ملی مقاومت ایران در اول ژوییه در خارج از پاریس، گردهمایی ایران آزاد خود را برگزار خواهد کرد. گردهمایی که در سالهای اخیر، بیش از 100هزار نفر از جمله دهها شخصیت سیاسی آمریکایی که از سیاست تغییر رژیم در ایران حمایت می‌کنند را به خود جلب کرده است.
گردهمایی ژوییه بایستی مورد استقبال حامیان و هم‌پیمانان کاخ سفید، به‌عنوان فرصتی برای بهره‌برداری از آنچه که واقعاً می‌توان در تسهیل تغییر در درون ایران انجام داد، قرار گیرد.
گردهمایی پاریس هر ساله توسط میلیونها تن از مردم در داخل ایران تماشا می‌شود... این، قویاً مبین میزان حمایتی است که مقاومت ایران در داخل کشور برخوردار است، همچین مبین تعداد مردمی است که خواهان پایان رژیم آخوندی هستند و در راستای این هدف تلاش می‌کنند. سرکوب وحشیانه توسط رژیم ایران و فقدان جدی حمایت از سوی قدرتهای غربی و جامعه بین‌المللی، هم‌چنان از چالشهای کلیدی برای ایجاد یک ایران آزاد و دموکراتیک است...
سیاست خارجی کنونی دولت آمریکا در قبال ایران هنوز باید پیش برده شود. بایستی به‌طور مشخص حمایت ریاست‌جمهوری آمریکا از مقاومت ایران اعلام شده و از طریق همکاری مشترک به برنامه موشکی آن خاتمه داده شود. همچنین باید با پشتیبانی از طرح 10ماده‌ای مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت، ایران را به کشوری دموکراتیک و عاری از اتمی تبدیل کنند.
گردهمایی ژوییه فرصت خوبی برای دولت آمریکا است تا تعهد خود را به اپوزیسیون رسمی ایران نشان دهد.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - همبستگی بین‌المللی با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس در ۱۰تیر ۱۳۹۶

 همبستگی بین‌المللی با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس در ۱۰تیر ۱۳۹۶


سناتور رابرت منندز – از اعضای ارشد دموکرات در سنای ایالات متحده
مفتخرم که این فرصت را دارم تا جامعه ایرانی مقیم آمریکا را مورد خطاب قرار بدهم. هر روز شما صدای بی‌صدایان هستید و برای حقوق ایرانی‌هایی که زیر سرکوب رژیم وحشی ساکت مانده‌اند، مبارزه می‌کنید. من مفتخرم که در کنار شما ایستاده‌ام و با اهداف شما برای آینده‌یی روشن برای ایران، شریک باشم. آینده‌یی که همه ایرانیان بتوانند بدون ترس زندگی کنند و از یک شکوفایی دموکراسی لذت ببرند که به حقوق‌بشر و حکومت قانون احترام می‌گذارد.
اما در راستای تحقق این آینده روشن‌تر، نباید از فاکت‌های واقعی موجود چشم‌پوشی کرد. همه ما می‌دانیم که خشونت، بی‌ثباتی و رنج عمیق انسانی از رژیم ایران نشأت می‌گیرد که خاورمیانه را به‌خطر می‌اندازد. (رژیم) ایران به یک برنامه موشکی بالستیک خصمانه ادامه می‌دهد، به سرپا نگه‌داشتن رژیم وحشی اسد در سوریه ادامه می‌دهد و همین‌طور به تأمین مالی، سلاح و منابع به تروریستها در منطقه ادامه می‌دهد. مردم ایران هم تحت یک رژیم سرکوبگر رنج می‌برند که هیچ احترامی برای پایه‌های حقوق‌بشر و مردمش ندارد. برخی تلاش می‌کنند چهره خوبی از رفرم را به تصویر بکشند، اما یک نگاه دقیق‌تر، نقض وحشیانه و نگران‌کننده حقوق‌بشر را فاش می‌کند. جامعه شما کاملاً از این بدرفتاریها آگاه است و من هیچ‌وقت نقش تعیین‌کننده شما را فراموش نمی‌کنم که ماهیت رژیم ایران و فعالیت‌های شیطانی آن در منطقه را افشا کرده‌اید.
من از حمایت شما در اوایل امسال از لایحه دو حزبی 2017برای مقابله با اعمال بی‌ثبات‌کننده رژیم که معرفی کردم قدردانی می‌کنم. لایحه ما نه فقط (رژیم) ایران را برای استمرار توسعه موشکهای بالستیک و حمایت مستمر آن از تروریسم مورد حسابرسی قرار می‌دهد، بلکه ابعاد نقض حقوق‌بشر برای (اعمال) تحریم‌ها را برجسته می‌کند. این شامل تحریم‌های مجازات‌کننده برای کسانی است که پشت کشتار غیرقانونی خبرنگاران و فعالینی هستند که به‌دنبال افشای سرکوب مردم ایرانند و بسیار خوشحالم که در رأی‌گیری سنای ایالات متحده با رأی 98به 2تصویب شد.
ما باید هر کاری را جهت حمایت از آنها برای هدف آزادی آنها انجام بدهیم. برای همه دانشجویان و پژوهشگران، هنرمندان و زندانیان سیاسی، مردان و زنانی که به حق همه مردم و شرافت انسانی، اعتقاد دارند.
متشکرم که به‌هم می‌پیوندید تا صدای آنها شنیده شود. من مفتخرم که در این مبارزه برای عدالت و حقوق‌بشر، برای صلح و امنیت و بالاتر از هر چیز، برای ایران آزاد، در کنار شما قرار دارم.

ویم وان د کامپ نماینده پارلمان اروپا از هلند
ابتدا می‌خواهم می‌خواهم بهترین سلام های خود و احترام عمیق خود را برای گردهمآیی بزرگ اپوزیسیون ایران در پاریس اعلام بدارم.
روز اول ژوئیه امسال جلسه بسیار مهمی (درپاریس) برگزار خواهد شد. من یک نماینده هلندی پارلمان اروپا و عضو گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا هستم. ما هم‌چنان بسیار نگران اوضاع در ایران هستیم. (در ایران) هیچ احترامی به حقوق‌بشر، آزادی اجتماعات و آزادی در انتخاب مذهب وجود ندارد. تعداد اعدامها در ایران بسیار بسیار بالاست. بسیار مهم است که اتحادیه اروپا در روابط خود با رژیم ایران هم‌چنان نگران این چالشها و مشکلات باشد و آنها را مد نظر قرار بدهد.
من بسیار خوشحال هستم که خانم مریم رجوی را ملاقات کرده‌ام. فکر می‌کنم حضور وی در (پارلمان اروپا) تجربه خیلی خوبی برای پارلمان اروپا بود.
برایتان در برگزاری این گردهمایی آرزوی موفقیت دارم و بگذارید با هم برای یک ایران بهتر و آزاد تلاش کنیم.

کارین هالش - عضو هیأت‌رئیسه مجلس برلین از حزب سوسیال‌دموکرات آلمان
وظیفه ما اکنون این است که توجه تمام دنیا را به آنچه (در ایران) اتفاق می‌افتد، جلب کنیم. خشونت و سرکوب علیه مردم ایران، به‌خصوص در مورد زنان رخ می‌دهد و ما نه حق داریم و نه می‌خواهیم که آن‌را تحمل کنیم. وظیفه ما این است که به این‌گونه مسائل در این کشور بپردازیم. خوشحالم که زنان و مردان شجاعی هستند که سالیان درازی است در مقاومت فعالیت می‌کنند تا این وضعیت تغییر کند. این زنان و مردان شجاع از حمایت من برخوردارند و امیدوارم به‌زودی مبارزهشان برای دموکراسی در این کشور بسیار زیبا موفق شود.
به‌طور خاص به خانم رجوی سلام می‌کنم. چند سال پیش این شانس را داشتم که با خانم رجوی شخصاً آشنا بشوم و نمی‌توانم توصیف کنم که چقدر تحت تأثیر ایشان و دوستان و حامیانش قرار گرفتم که درگیر این نبرد مهم هستند که ما باید به‌طور مشترک آن‌را به‌پیش ببریم.
از برلین (به شما) سلام می‌رسانم و برای گردهمایی شما آرزوی موفقیت دارم و آرزو می‌کنم که پژواک آن به تمام دنیا برسد. امیدوارم ما بتوانیم به‌همراه هم به هدف خود، (یعنی برقراری) یک ایران آزاد در آینده برسیم.

رابرت کورنلس نوردلی - شهردار شهر آرندال نروژ
من رابرت کورنس نوردلی شهردار شهر آرندال در نروژ هستم. مایلم از تمامی کسانی که برای آزادی و برقراری دموکراسی در ایران مبارزه می‌کنند بسیار تشکر کنم. من از مبارزه شما جهت برقراری دموکراسی در ایران حمایت می‌کنم؛ جایی‌که آزادی بیان متعلق به تمامی آحاد مردم باشد، شامل تمامی کودکان و زنان و مردان.
آرزومندم ایران کشوری باشد که حقوق بشر و تمامی کنوانسیونهای بین‌المللی مربوط به آن‌را در اولویت اول قرار بدهد. این تضمینی است برای یک ایران دموکراتیک که ما از آن حمایت می‌کنیم.
با آرزوی موفقیت برای مبارزه شما به‌منظور (برقراری) یک ایران دموکراتیک.

تلویزیون الاخباریه: 8 تیرماه 96
پاریس پایتخت فرانسه در اول ژوئیه از گردهمایی عمومی سالیانه مقاومت ایران میزبانی می‌کند. در این گردهمایی دهها هزار نفر از ایرانیان مقیم کشورهای مختلف شرکت می‌کنند. این تجمع بزرگ که همه اقوام و ادیان مردم ایران را نمایندگی می‌کند خواستار سرنگونی رژیم آخوندی و برقراری آزادی وصلح و ثبات در منطقه و برادری با همسایگان می‌شود.
سنابرق زاهدی به الاخباریه گفت: در داخل ایران فعالیتهای گسترده‌یی توسط شبکه‌های مقاومت و شبکه‌های مجاهدین خلق در جریان است و آنها بر روی این گردهمایی متمرکز شده‌اند و بین داخل ایران و خارج ایران این رابطه وجود دارد در زمینه منطقه‌یی نیز کشورهای عربی و اسلامی از طریق کنفرانس ریاض موضعی قوی و تعیین کننده علیه این رژیم اتخاذ کردند و رژیم در این معادله شکست خورده است.
تلویزیون الاخباریه افزود: در این گردهمایی صدها شخصیت با دیدگاههای سیاسی مختلف از همه کشورهای جهان شرکت دارند از جمله هیاتهای پارلمانی و کارشناسان از کشورهای مختلف اروپایی، آمریکا و کشورهای عربی و اسلامی.
گردهمایی سالیانه اپوزیسیون ایران در زمانی برگزار می‌شود که با توجه به اعتراضات و تضادهای داخلی، رژیم ایران با بحرانهای مختلفی مواجه است
گردهمایی سالیانه مقاومت ایران سرکوب در داخل توسط رژیم ولایت فقیه و همچنین دخالتهای رو به افزایش این رژیم در سوریه و عراق و یمن و لبنان و بقیه کشورها و حمایتش از گروه‌های تروریستی در کشورهای مختلف جهان را رد می‌کند

پیام زندانی مسیحی ابراهیم فیروزی از زندان گوهردشت
در ادامه پیامهای زندانیان سیاسی و عقیدتی از زندانهای حکومت آخوندی، زندانی مسیحی ابراهیم فیروزی طی پیامی درباره گردهمایی بزرگ مقاومت از جمله گفت:
دهم تیرماه 1396 گردهمایی هموطنان در فرانسه یکی از نشانه‌های شعله‌ور بودن روح آزادیخواهی است. حال که در داخل کشور خودمان اجازه برپایی اجتماعات آزاد برای آزادی را نداریم با حمایت از گردهمایی ایرانیان در خارج از کشور و شرکت مسئولانه در این گردهمایی می‌توانیم صدای رنج دیدگان از حکومت آخوندی باشیم که سالانه هزاران نفر را به پای چوبه اعدام می‌برد و نان را از سفره کارگران پاک کرده‌اند
10تیرماه 1396، حضور ایرانیان و ایران دوستان در فرانسه خفتگان را بیدار و ستمگران را ترسان خواهد کرد.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

۷ تیر ۱۳۹۶

#ایران - در گذر تاریخ ... ۷ تیر۱۲۸۷ - ۲۸ژوئن ۱۹۰۸ قیام قهرمانانه مردم تبریز به‌رهبری ستارخان

 در گذر تاریخ ...
۷ تیر۱۲۸۷ - ۲۸ژوئن ۱۹۰۸
قیام قهرمانانه مردم تبریز به‌رهبری ستارخان


روز ۷ تیر سال ۱۲۸۷ بلافاصله پس از این‌که خبر کودتای محمدعلی‌شاه و شکست انقلاب مشروطه در تهران به‌شهرستانها رسید، طرفداران استبداد در تمام شهرها بر سر مجاهدان و مشروطه‌طلبان ریخته و آنان را دستگیر و یا انجمن‌هایشان را تعطیل کردند. اما در تبریز که از مدتها قبل، ستارخان و سایر انقلابیون، خطر را حس کرده و به‌تشکل و بسیج مردم پرداخته و به‌آموزش نظامی دسته‌های مسلح مردمی اقدام کرده بودند، تسلیم نشدند.
وجود جنگ‌آوران مسلح و آموزش‌دیده و نیز فرماندهی و رهبری ستارخان و پایمردی مجاهدانی چون باقرخان، علی‌مسیو، حاج‌علی دوافروش، حاج مهدی‌آقا و دیگران، مانع از خاموشی چراغ آزادی در تبریز گردید و از آنجا نیز به‌سراسر ایران گسترش یافت.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - پیام های شجاعانه زندانیان سیاسی از اوین – گوهردشت و زاهدان

 پیام های شجاعانه زندانیان سیاسی از اوین – گوهردشت و زاهدان


زندانیان سیاسی مقاوم در زندانهای دیکتاتوری آخوندی طی بیانیه‌های شجاعانه خود در همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در دهم تیرماه در پاریس، هموطنان را به شرکت هرچه گسترده‌تر در این گردهمایی فراخواندند و این گردهمایی را پژواک آزادیخواهی تمام مردم دربند ایران، صدای محرومان و کولبران زحمتکش کردستان صدای اهل سنت و هموطنان بلوچ، تبلور سربلندی ایران و ایرانی و نماد مقاومت و آلترناتیو سازمانیافته و پیام هزار اشرف و و پرچم برافراشته مقاومت به هرقیمت برای نیل به آزادی، توصیف کردند.
فرازهایی از بیانیه‌های این زندانیان سیاسی مقاومت که در اینترنت منتشر شده است در زیر آورده شده است:
زندانی سیاسی علی معزی: راست گفت خواهر مریم که تمامی سرمایه ما در این راه مقاومت است. او از هزار اشرف و هزار کانون مقاومت سخن گفت. و راست گفت خواهر مریم که نه عمامه سیاه و نه عمامه سفید چرا که تلاش برای دگرگونی به سوی ایران آزاد شده و دموکراتیک فردا با ولایت فقیه یک جا جمع نمی‌شود.
اینک در گردهمایی بزرگ و هر چه باشکوهتر امسال ایرانیان در پاریس در تیر ماه 96 از همین کنج زندان خود را در میان جمع شما و همراه شما می‌بینم و با احساس غرور و دلی لبریز از عشق و امید به تک‌تک شما درود می‌فرستم که با حضور خود بر سرمایه اراده و ایمان ملت ما می‌ افزایید.
درود بر شما، درود بر هیاتها و میهمانان ارجمند و درود بر مریم، مهر تابان و افتخار بزرگ ایران زمین


زندانی سیاسی ارژنگ داوودی: گزافه نیست اگر صادقانه و به صراحت بگویم که در حال حاضر مجاهدین خلق ایران دیرپاترین و سازمانیافته‌ترین بخش از کلیت آلترناتیو بالقوه‌ای هستند که برای مدیریت پیکار سراسری ایرانیان در جهت رهایی از شر مافیای خامنه‌ای و شرکا ضرورت وجودی غیرقابل کتمان یافته است. لذا بدینوسیله از تمامی آنانکه دل در گرو سربلندی ایران داشته و به سرافرازی ایرانیان می‌اندیشند صمیمانه دعوت می‌نمایم در صورت امکان بکوشند با حضور عملی خود در هرچه باشکوه‌تر برگزار گردیدن گردهمایی بزرگ پاریس سهیم باشند و بدانند که مشارکت گسترده آزادیخواهان در این‌گونه مناسبت ها کماکان مایه دلگرمی زندانیان مبارزی است که هم‌چنان در حسرت آزادی میهن درون دخمه‌های قرون‌وسطایی رژیم منسوخ ولایت فقیه دوره می‌کنند شب را و روز را و هنوز را.


زندانی سیاسی ابوالقاسم پولادوند: زمان، زمان برخاستن است، کهکشان آزادی، با قدرت و صلابت در جهت سرنگونی رژیم آخوندی به پیش می‌راند و با گشاده دستی، فرصت را برای همه ما فراهم آورده که با پیوستن به این کهکشان در کنار و دوشادوش ایرانیان واقعی و آزادیخواه و خانواده مقاومت و ارتش آزادی قرار بگیریم.
با شرکت و حمایت از کهکشان آزادی علاوه بر نه گفتن مجدد به رژیم آخوندی، حمایتهای همه‌جانبه خود را از تنها مقاومت سازمانیافته در داخل و خارج کشور به جهانیان اعلام نمائیم و بدانیم که در این زمان هیچگونه راه بینابینی وجود ندارد و سکوت کردن و منفعل بودن عین ایستادن در صفوف آخوندهای جنایتکار می‌باشد.
امیدوارم که با حضور گرم خویش در مراسم پرشکوه 10تیرماه 96 در ویلپنت فریادگر من و دیگر هم رزمانم باشید.


زندانی سیاسی شاهین ذوقی تبار: حضور شما در گردهمایی بزرگ مقاومت نه تنها حمایت شما از مقاومت پیشتازی که تمام عمر و زندگی خود را با صدق و وفا برای آزادی مردم بر علیه دیکتاتوری ولایت فقیه گذاشته نشان می‌دهد، بلکه حضور شما در این گردهمایی می‌تواند صدای زنان سرکوب شده و کودکان کار باشد. حضور شما می‌تواند صدای کارگران، پرستاران و معلمان باشد. حضور شما می‌تواند صدای کولبران زحمتکش کردستان که زندگی خود را به‌خاطر لقمه‌ای نان به خطر می‌اندازند باشد، حضور شما می‌تواند صدای کارتن خوابها و قبر خوابهایی که قربانی ستم آخوندها هستند باشد، حضور شما می‌تواند صدای کسانی که در زندانها و سیاهچاله‌های رژیم آخوندی هر روز شکنجه می‌شوند یا منتظر اجرای حکم اعدام خود هستند باشد و حضور شما می‌تواند صدای مردم بیگناه سوریه باشد. با حضور خود به دنیا نشان می‌دهید که انتخاب مردم ایران آخوندها و پاسدارها نیستند، بلکه انتخاب مردم ایران مقاومت برای کسب آزادی است.


زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز: آنچه که آینده ایران را رقم می‌زند، نه مانورها و کارتهای سوخته و راه‌حلهای به بن‌بست رسیده خلیفه ارتجاع، بلکه اتحاد و همبستگی ما با یکدیگر و پایداری و مقاومت سازمانیافته مردم ایران است. به همین دلیل من به‌عنوان یک زندانی سیاسی که سالها طعم شکنجه و زندان را چشیده است از شما می‌خواهم که برای نه گفتن به ۳۸سال اعدام و زندان و برای نه گفتن به استبداد سیاه دینی؛ در روز دهم تیر ماه به گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس بپیوندید تا پرچم مقاومت به هر قیمت برای رهایی ایران و ایرانی را برافراشته‌تر سازید. با صدای هر چه رساتر آزادی ایران را در گردهمایی بزرگ مقاومت فریاد کنید تا طنین و پژواک صدای شما بگوش همه ایرانیان و به آنسوی دیوار زندانها در ایران نیز برسد.


زندانیان سیاسی و هموطنان بلوچ زندانی در زندان مرکزی زاهدان،​​​ ی و شامل چند تن از روحانیان بزرگوار اهل سنت، طی بیانیه‌یی در همبستگی با گردهمایی بزرگ سالانه مقاومت در پاریس، همه شما هموطنان دلسوز ایرانی خصوصاً قوم بلوچ و اهل سنت را به شرکت در این اجتماع فراخواندند و اعلام کردند: ما از همه فعالان و دلسوزان داخلی و خارجی که همواره در کنار ما بی‌صدایان پشت میله‌های زندان بوده و همه تلاشتان را در این زمینه کرده‌اید می‌خواهیم مثل سالهای قبل بار دیگر برای دفاع و احقاق حقوق ما بینوایان در گردهمایی بزرگ پاریس در تاریخ  10تیر 96 برگزار می‌گردد شرکت کرده و صدای ما بی‌صدایان باشید... . و کرامت انسانی زندانیان به‌طور کامل به آنها برگردد. ما زندانیان سیاسی از این اجتماع ایرانیان در تیرماه قاطعانه حمایت می‌کنیم و حمایت خود را اعلام می‌داریم. به امید روزی که این اجتماعات در داخل کشور برگزار گردد و به امید آزادی و رسیدن زندانیان به حقوق خود و موفقیت شما عزیزان.


جمعی از زندانیان سیاسی اوین و گوهردشت طی بیانیه‌یی در همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس این گردهمایی را طنین رعد و تشعشع برق در آسمان بی‌عملی و یاس و سکون توصیف کردند و نوشتند: چه نوید و بشارتی بالاتر از این برای یک زندانی محبوس و محروم از همه چیز، که هستند عزیزان بسیاری در پشت دیوارهای زندان و آنسوی آبها، که قلب و نبض شان برای همان میهن و آرمانی می‌تپد که او برایش محبوس گشته. چه نوید و بشارتی بالاتر از این برای ما زندانیان سیاسی و حتی غیرسیاسی، صنفی و عقیدتی که هستند برادران و خواهرانمان، دوستان و رفقایمان در اقصی نقاط اروپا، آمریکا و منطقه (‌ سوریه، اردن، عراق، مصر، الجزایر، فلسطین، عربستان... ..) که نه تنها ما را فراموش نکرده بلکه فریاد رسای ما و همه مردم ایرانند... سلام و درود ما از زندان نثار مقدم همه ستارگان این کهکشان که آن چهره واقعاً دموکراتیک، جدی، فعال، منسجم و تسلیم ناپذیر ایران و ایرانی را بر فراز قرائتهای دروغین موجود به دنیا معرفی می‌کنند.


آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - ترس خامنه‌ای از تعمیق زهر شقه و بروز قیام

 ترس خامنه‌ای از تعمیق زهر شقه و بروز قیام


ولی‌فقیه ارتجاع در وحشت از عمق گرفتن شقه در رأس نظام و جرقه خوردن قیام روز عید فطر به صحنه آمد و دهنه «افسران جنگ نرم» و «لباس شخصی» هایش را کشید.
خامنه‌ای در این سخنرانی که برخلاف معمول خیلی کوتاه بود به تحریمها اصلاً اشاره نکرد و به حمله به روحانی در نمایش روز قدس هم که این همه جار و جنجال در رژیم درست کرده، مستقیماً نپرداخت. به نظر می‌رسد یک علت این کوتاهی سخن، آن بود که او نمی‌خواست به موضوع تحریمها که رژیمش را سراپا آشفته کرده، بپردازد؛ اما از سوی دیگر این کوتاهی باعث شد که مسأله‌یی که عنوان کرد، یعنی کشیدن افسار نیروهای آتش به اختیارش اهمیت و برجستگی بیشتری پیدا کند.
خامنه‌ای با اشاره ضمنی به حمله و فحاشی نیروهایش به روحانی در نمایش روز قدس، هم گوش نیروهای خود را کشید و هم برای حفظ تعادل، نیشی هم حواله روحانی تحت عنوان «مدعیان‌ پوچ‌اندیش» کرد و گفت: «آتش‌به‌اختیار، به‌معنای بی‌قانونی و فحّاشی و طلبکار کردن مدعیان پوچ‌اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست».
خامنه‌ای در ادامه علت نگرانیش را برملا می‌کند: «نیروهای انقلابی بیش از همه باید مراقب نظم کشور، مراقب آرامش کشور، مراقب عدم سوءاستفاده دشمنان از وضعیّت کشور و مراقب حفظ قوانین باشند».
آری، نگرانی و هراس ولی‌فقیه ارتجاع از «وضعیت کشور» و «سوءاستفاده دشمنان» است؛ یعنی همان اوضاع انفجاری جامعه و جرقه خوردن قیام. اما در این‌جا سؤالهایی مطرح می‌شود: آیا خامنه‌ای در جریان روز جمعه و شعارهایی که علیه روحانی داده شد، قرار نداشته و در برابر عمل انجام شده قرار گرفته است؟ بدیهی است که چنین فرضی واقعی نیست؛ در دیکتاتوری ولایت فقیه که همه موارد خرده‌ریز با حکم و دستور مستقیم ولی‌فقیه صورت می‌گیرد، چگونه امکان دارد حمله علنی به نفر دوم نظام با شعار «مرگ بر...» بدون اذن و اجازه و دستور مستقیم خامنه‌ای صورت بگیرد؟! کما این‌که باند روحانی هم تماماً بدون اسم بردن از خامنه‌ای و بیت او، از هدایت شدگی و سازمان‌یافتگی این جریان توسط اتاقهای فکر و کانونهای قدرت اسم می‌برند. با این همه خامنه‌ای که خودش پشت قضیه روز جمعه بوده، اما از وضعیتی که به وجود آمده و از ادامه این روند دچار وحشت شده و آمده تا آبی روی آتش بریزد و کشمکشها را قدری تخفیف بدهد.
در این صورت شعر خوانی آن مداح ولایت را که با تندترین کلمات و در ملأعام روحانی را سکة یک پول کرد، چگونه می‌توان توضیح داد؟ چرا که اگر واقعه روز قدس به دستور یا اشاره خامنه‌ای صورت گرفته، به طریق اولی، این مداحی هم برنامه‌ریزی شده و هدفمند بوده و نمونه‌یی از «آتش‌به‌اختیار» به‌معنی «کار فرهنگی خودجوش و تمیز» است که خامنه‌ای خواستار آن شده بود.
کلید فهم این تناقض، درک وضعیت متناقضی است که ولی‌فقیه ارتجاع در آن گیر کرده است. خامنه‌ای از یک سو، جنگ انتخاباتی اخیر را به روحانی باخته است؛ اما از سوی دیگر حاضر نیست شکست خود را به‌رسمیت بشناسد و بهای آن را که سهیم کردن روحانی در بخشی از قدرت مطلقه‌اش می‌باشد، بپذیرد؛ چرا که حفظ هژمونی و حفظ تمامیت قدرت مطلقه‌اش را خط قرمز خود تلقی می‌کند؛ بنابراین با حملات پشت سر هم به روحانی، می‌خواهد او را وادار به تمکین کند و به خط خودش بیاورد و به او بفهماند که باید تمکین کند تا آنچه را که نتوانست با مهندسی ناتمام خود در جریان نمایش انتخابات به دست بیاورد، از این طریق و با یک روحانی پر و بال کنده و مطیع، کسب کند. لازمه این، همان کاری است که روز جمعه با او کرد و به نوع دیگری در مراسم عید فطر با مداحی کذایی تکرار نمود؛ اما این جنگ و این آتش و حرکت در خلأ صورت نمی‌گیرد بلکه در بستر یا اگر دقیقتر گفته باشیم در دهانه آتش‌فشانی صورت می‌گیرد که غرشهای زیرزمینی آن را گوشهای سنگین ولی‌فقیه دیکتاتور نیز به خوبی می‌شنود؛ به‌خصوص که خامنه‌ای بهتر از هر کس می‌داند که علت باختش در نمایش انتخابات، نقش و حضور تعیین کننده مجاهدین و مقاومت ایران در این معادله بود که از طریق جنبش دادخواهی، آخوند رئیسی، کاندیدای مورد نظر خامنه‌ای را به‌عنوان جلاد قتل‌عام 67به‌طور اجتماعی افشا کرد و سوزاند و خامنه‌ای شخصاً به این نقش تحت عنوان «عوض شدن جای جلاد و شهید» اعتراف نمود. خامنه‌ای به‌شدت هراس دارد که در این کشاکش مهار از دست برود و نظام فرتوت ولایت از هم شکافته شود و از این شکاف، قیام بیرون بزند؛ و این، خط قرمز دیگر ولی‌فقیه است که به‌طور قابل فهمی حتی نسبت به خط قرمز حفظ هژمونی اولویت دارد؛ زیرا اگر هژمونی از دست برود، منتفی نیست که دوباره بتوان آن را به دست آورد، اما اگر مرز سرخ قیام نقض شود، دیگر «نه از تاک نشان ماند و نه از تاک‌نشان!».
به هر حال خامنه‌ای مدام بین این دو خط قرمز نوسان می‌کند و تلو‌تلو می‌خورد و مثلاً در حالی که نخستین بار خودش روحانی را تلویحاً نسبت به دچار شدن به سرنوشت بنی‌صدر زنهار داد، مهره‌ها و رسانه‌های باندش آن را به عزل و حتی تهدید آشکار روحانی به حذف فیزیکی بالغ کردند (1) اما در عین‌حال در همین سخنرانی عید فطر، خامنه‌ای با اظهار امیدواری نسبت به این‌که «ان‌شاءالله هرچه زودتر دولت جدید تشکیل بشود و کارهای لازمه برای کشور را هرچه زودتر شروع کنند». کوشید به روحانی در قبال این تهدیدها خاطر جمعی بدهد. در این‌جا نیز عاملی که خامنه‌ای را ناگزیر از چنین استمالتی از روحانی می‌کند، هم‌چنان هراس او از «سوءاستفاده دشمنان از وضعیت کشور»، یعنی جرقة قیام است.
پانویس: ـــــــــــــــــــــــــــــ
1 ـ یک سایت وابسته به باند خامنه‌ای به نام «بی‌باک» به‌طور آشکاری روحانی را از دچار شدن به سرنوشت رفسنجانی برحذر داشت و نوشت: «مستأجر خیابان پاستور باید در آخرین شب قدر توبه کند... به هر حال استخرهای اشرافی و اختصاصی همیشه آدمها را سر زنده نمی‌کند. شاید تقدیر الهی بر آن شد که در همان محیطهای اشرافی عمر کسی پایان یابد و دیگر فرصتی برای توبه باقی نماند».



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - بالاخره موشکهای دقیق! به کجا خورد؟

 بالاخره موشکهای دقیق! به کجا خورد؟


هست این قصه عجیب و غریب
یادگار عبید زاکانا
خامنه‌ای بعد از شلیک موشکهای میان‌برد قدیمی خود توسط بوق‌ها و بلندگوهای توجیه شده، آن‌چنان گرد و خاک کرد و الم شنگه به راه انداخت کأنهو هسته‌ اتم برای دومین بار شکافته شده، یا حضرت ارشمیدش از خزینة‌ نظام بیرون جهیده و می‌خواهد با فریاد «اورکا، اورکا» کشف جاذبة‌ زمین را، برای چندمین بار جار بزند.
کسی که با دود و دم اینچنینی آشنا نباشد گمان می‌برد که رژیم فیل جدیدی هوا کرده و سلاح تازه‌یی را به میدان آورده، و می‌تواند با یک فشار روی تکمه سرنوشت شرق و غرب عالم را یکجا تعیین تکلیف کند!
ذهن ساده و نیاموخته گمان می‌برد هر آن «آقا» اراده کند و گوشة‌ ردایش را به نرمی بجنباند، موشکهای ترشی انداختة‌ نظام می‌توانند برای «سیلی زدن» به پرواز درآیند و ممالک محروسه‌ امپراطوری اسلام! را به هم بدوزند.
آنان که به این خالیٰ‌ بندیهای شناخته شده واقف بوده و مشابه آنها را بارها در صنایع نظامی ادعایی رژیم به چشم دیده بودند، با یک نگاه «فقیه اندر سفیه»، به‌طرز معنی‌داری پوزخند زده و سکوتی گویا اختیار کردند.
هنوز موشکها به هدف نرسیده پهبادهای رژیم محل‌های دقیق! اصابت را ثبت کردند و ناگهان رسانه‌های کوک شدة‌ نظام شروع به دود و دم کردند که بله اخبار رسیده از پهبادهای هوافضای سپاه نشان از «هلاکت تعداد زیادی از تروریست‌های تکفیری و انهدام تجهیزات، سامانه‌ها و سلاحهای آنان دارد».
اطلاعیة‌ شداد و غلاظ «هوافضا» ی سپاه باعث شد آخوند علم‌الهدی را هوا بردارد و بی‌هوا بگوید:
«امروز بعد از 38سال موشک بالستیک ما دنیا رو تکان می‌دهد و جهان را زیرو می‌کند. ما به این قدرت رسیدیم. این نشانه‌گیری دقیق و نقطه زنی موشک ما در دیرالزور خیلی مهم‌تر از نقطه زنی کاخ آل سعود در ریاض نیست، یعنی اگر همین موشک از دل خلیج‌فارس به طرف ریاض سرازیر بشود، همین نقطه زنی رو در کاخ آل سعود خواهد داشت و این تبار ناپاک نجس العین را از صفحه اسلام برمی‌اندازد!».
با شنیدن این جمله نمی‌دانم چرا آدمی بی‌اختیار به یاد آن «موش» به خمره زده و خود گم‌کرده قرن هشتم میلادی، در مثنوی «تام و جری» مرحوم عبید زاکانی می‌افتد:
ناگهان موشکی ز دیواری
جست بر خم می‌خروشانا
سر به خم برنهاد و می‌نوشید
مست شد هم‌چو شیر غرانا
گفت کو گربه تا سرش بکنم
پوستش پر کنم ز کاهانا
گربه در پیش من چو سگ باشد
که شود روبه‌رو بمیدانا
...
القصه، هر چه دود و دم بیشتر می‌شد تشخیص نقطة‌ دقیق اصابتها مشکل‌تر می‌گردید. آخر خود رژیمی یکبار می‌گفتند که استکبار جهانی! را نشانه رفته‌اند و موشکهایشان درست از پنجره‌های سنا به داخل رفته، و قطعنامه‌ تحریم‌های جدید را هدف قرار داده‌اند. هنوز مرکب این حرف خشک نشده مدعی می‌شدند که موشکها به قصد تل‌آویو شلیک شده‌اند. جل‌الخالق! این چه موشکی بود که فاصلة‌ واشینگتن تا اسراییل را در کسری از ثانیه طی می‌کرد؟! ای کاش به این بسنده می‌کردند. گفتند نخیر! کاخ ریاض را هم هدف قرار داده است. ژیروسکوپ‌های موشکهای بدبخت فلک‌زده قاطی کرده بودند. موشکها با هر الدروم بالدروم سران رژیم جهت عوض کرده و تعیین تکلیف نبودند به کدام سمت بروند، ریاض یا واشینگتن؟!
آن‌چنان با دود و دم به عالم و آدم باورانده بودند که موشکها به‌دقت میلیمتری به هدف خورده که عنقریب یا باید جهان ـ بعد از افول رایش سوم ـ به قدرتی نوظهور تسلیم شود یا آماده شود برای جنگانا!
خبر آورده‌ام برای شما
عزم جنگ کرده شاه موشانا
یا برو پای تخت در خدمت
یا که آماده‌باش جنگانا
***
... اما یک کلام هم بشنویم از واقعیت:
وقتی اندکی باد وزیدن گرفت و پرده‌های غلیظ دود استتار ماشین تبلیغاتی نظام را گسست دیدیم که بله، «زور» موشکها به «دیرالزور» نرسیده و در بیابانهای عراق پیش دادش‌ها و عموهای حشد‌الشعبی رحل اقامت افکنده‌اند. بیچاره حشدالشعبی‌ها! صبح بیدارشده و گمان کرده بودند که آخرالزمان است و این گودالهای عمیق و بزرگ، اثر رد پای ماموت‌های صحرای کبرای مشحر است! داشتند دراز دراز به دوربین نگاه می‌کردند!
آخر این یکی در لیست اهداف نبود. مگر می‌شد گفت «عراقِ برادر» یا برادر عراق هم جزو منطقة‌ اهداف بوده... چرا نمی‌شود؟ صنایع نظامی فکر اینجایش را هم کرده بود! پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده، سرکرده نیروی هوا فضای سپاه راست راست درآمد و گفت این بخشی از سناریو بوده اصلاً ما بدنة‌ جدا شونده یا همان موتور موشکها را طوری طراحی کرده بودیم که 100کیلومتر مانده به هدف روی سر برادران عراقی فرود بیاید!
...
بگذریم، این سناریو نم‌نمک داشت جا می‌افتاد، ناگهان مؤسسه واشینگتن اعلام کرد:
«موشکهایی که رژیم ایران با دود و دم بسیار به سوی دیرالزور در سوریه شلیک کرد به هیچ هدفی برخورد نکرده است.
اورینت وابسته به اپوزیسیون سوریه ۶تیر ۹۶به‌نقل از این مؤسسه افزود که 3موشک از این موشکها در صحرای عراق سقوط کرده است و ۳موشک دیگر هم به‌کلی خطا رفته است و فقط 1یا ۲موشک به اهداف خود نزدیک شده‌اند.
مؤسسه واشینگتن در توضیحات خود گفته است ظاهراً اهداف این عمل ۲برج مخابراتی و بی‌سیمی و ساختمانهای مربوط به آنها در شمال و یک ساختمان ناشناخته احاطه شده با دیوارهای امنیتی در ۲کیلومتری جنوب محل اصابت بوده است و هیچ دلیلی مشاهده نشده است که این اهداف مورد اصابت قرار گرفته باشند. فقط آثاری از سقوط موشک در فاصله ۵۰و ۱۵۰متری این اهداف دیده شده‌اند.
این مؤسسه مجدداً توضیح داده است که در دومین منطقه اصابت شده فقط تعدادی درختان سوخته مشاهده می‌شود و هیچ خساراتی به ساختمانهای مجاور وارد نشده و خسارت جانی و کشته و مجروحی نداشته است».
***
ظریفی گفت:‌ «بهتر نبود به جای سر جنگی، موتور موشکها به داعش اصابت می‌کرد. به نظر می‌رسد خسارت موتورها از سر جنگی بیشتر بوده و 100کیلومتر جلوتر را نقطه‌زنی کرده! علی‌ایحال از همین الآن کشورهای قرار گرفته در مسیر واشینگتن، تل‌آویو و ریاض باید به نفوس خود آماده‌باش داده و فکری به‌حال خودشان بکنند؛ چون ممکن است الله بختکی نیمه‌های شب موتور سرگردان یک موشک، امام‌ خامنه‌ای گویان روی سرشان فرود بیاید. «جمهوری اسلامی» است دیگر! هر کار بگویی از اقتدار موشکی آخوندها برمی‌آید.
لابد قیافة‌ آخوند علم‌الهدی یا آخوند خاتمی با شنیدن این خبر دیدنی‌تر شده؛ اما زیاد دلتان را خوش نکنید. «چرخ بازیگر‌ نظام از این بازیچه‌ها بسیار دارد». زیاد هم خودتان را خسته نکنید و با ذره‌بین دنبال محل اصابت موشکها نگردید. پاسدار شریعتمداری پیشاپیش گرا داده و گفته که موشکها به وادادگی‌ها و خمودگی‌های درون نظام خورده است!
از روی دودی که روزمره از دودکش بیت معظم بلند می‌شود، می‌توان به محل اصابت دقیق موشکهای نقطه‌زن پی برد.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

#ایران - تظاهرات اعتراضی علیه سفر وزیر خارجه دیکتاتوری آخوندی در برلین

تظاهرات اعتراضی علیه سفر وزیر خارجه دیکتاتوری آخوندی در برلین


در یک تظاهرات اعتراضی در روز سه‌شنبه همزمان با سفر جواد ظریف وزیر خارجه دیکتاتوری آخوندی به برلین، اشرف‌نشانها و حامیان مجاهدین و مقاومت ایران، حضور نماینده فاشیسم مذهبی و بانکدار مرکزی تروریسم در پایتخت المان را محکوم و اعلام کردند: رژیم آخوندی در عین استمرار اعدامهای و حشیانه و نقض حقوق‌بشر و دخالتهای جنگ‌افروزانه در منطقه، برای بیرون کشیدن خود از بحرانهای مرگبار مرحله پایانی، دست به دامن کشورهای غربی از جمله آلمان شده است.
تظاهر کنندگان از دولت آلمان خواستند هر گونه رابطه با این رژیم وحشی را به توقف اعدامها و پایان دادن به نقض فاحش حقوق‌بشر و صدور ترویسم و دخالت در کشورهای منطقه مشروط کند و به خواست مردم ایران برای آزادی و مقاومت و برای رهایی از چنگال دیکتاتوری دینی احترام بگذارد.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

۶ تیر ۱۳۹۶

#ایران - در گذر تاریخ ... ۵تیر ۱۳۶۹ - ۲۶ژوئن۱۹۹۰ مرتضی نی‌داوود،استاد برجسته موسیقی ایرانی درگذشت

در گذر تاریخ ...
۵تیر ۱۳۶۹ - ۲۶ژوئن۱۹۹۰
مرتضی نی‌داوود،استاد برجسته موسیقی ایرانی درگذشت


روز ۵ تیرماه ۱۳۶۹ استاد مرتضی نی‌داوود ، از چهره‌های برجسته موسیقی ایرانی و متخصص سه‌تار, در آمریکا درگذشت. مرتضی نی‌داوود در سال ۱۲۸۰ به ‌دنیا آمد و توسط پدربزرگ و پدرش به ‌موسیقی راه یافت. مرتضی نی‌داوود شاگردان بسیاری را تربیت کرد و خود از بهترین شاگران درویش‌خان بود. بسیاری از آهنگهای تصنفیهای قمرالملوک وزیری را نی‌داوود ساخته است. ازجمله آهنگ تصنیف معروف ”مرغ سحر” در دستگاه ماهور از ساخته‌های اوست. از کارهای او مجموعا ۲۰۰قطعه موسیقی جمع‌آوری شده است.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید