۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

#ایران - بیانیه‌ حمایت زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از اطلاعیه ارتش آزادیبخش ملی برای تحریم نمایش انتخابات

بیانیه‌ حمایت زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از اطلاعیه ارتش آزادیبخش ملی برای تحریم نمایش انتخابات


زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از بستگان مجاهدان اشرفی طی بیانیه‌یی از زندان گوهردشت کرج از اطلاعیه ارتش آزادیبخش ملی ایران به‌مناسبت تحریم نمایش انتخابات حمایت کرد. در این بیانیه آمده است:
در حالی که چند روزی از مرحله اول نمایش انتخابات برای انتصاب رئیس دولت رژیم آخوندی با هجوم گله‌وار انواع و اقسام جلاد و شیاد و هزارتیر و سارق و دزد و دلقک می‌گذرد، و ساعتهایی به پایان مرحله دوم نمایش این سیرک مهوع باقی نمانده ذکر چند نکته مورد را لازم می‌بینم.
هر چند صورت افراد شرکت‌کننده در این سیرک آخوندی ظاهراً متفاوت می‌باشند اما مخرج مشترک تمامی این جانوران سرسپردگی تام و تمام به رژیم بنیادگرا و تروریستی ولایت‌فقیه و تأیید تمامی جنایات و فجایع 38ساله گذشته و ایام پیش رو می‌باشد. جنایاتی که در کاکل آنها اعدام های دهه 60 و به‌خصوص قتل‌عام زندانیان مجاهد و مبارز در سال 67 که به‌دستور خمینی ملعون و به‌دست رئیسی، پورمحمدی، نیری و... و با نظارت و تأییدات خامنه‌ای و رفسنجانی، خاتمی، موسوی، کروبی و روحانی و.. صورت گرفت، قرار دارد.
زمانیکه به مخرج مشترک جنایتکاران و دلقک‌های شرکت‌کننده در این نمایش نگاه می‌اندازیم، نتیجه می‌شود که اصول‌گرا، به‌اصطلاح اصلاح طلب، اعتدالی، دکانداران نهضت آزادی و فرصت‌طلبانی به‌نام ملی مذهبی و... که با اعلام اعتقاد عملی و قلمی به ولایت پوسیده و درهم شکسته و قرون‌وسطایی خامنه‌ای هیچ تفاوتی با هم ندارند و ضمن اعلام رسمی هرکدامشان برای حفظ این رژیم جنایتکار، فقط دعوی سهم خود از قدرت و دزدی و چپاول را دارند و عملاً برای رسیدن به این سهم از هیچ‌گونه جنایتی رویگردان نمی‌باشند. اگر به صحبتهای گراز وحشی «علم الهدی» دقت شود، آنجایی که گفت اگر 90 درصد مردم فردی را بخواهند که مخالف نظر خامنه‌یی جلاد باشد، نظر آن 90 درصد به اندازه کشک هم نمی‌ارزد.
و یا آنجائیکه که خامنه‌یی جنایتکار می‌گوید براندازی نرم یعنی محاربه و حکم محاربه نیز نزد خلیفه بنیادگرایی مشخص است، روشن می‌شود که نه تنها در این رژیم فاکتوری به نام انتخابات وجود ندارد بلکه روشن می‌شود که خامنه‌ایی به این نتیجه رسیده است که باید شدت سرکوب را در داخل به ماکزیمم برساند و برای ایجاد رعب و وحشت بیشتر است که به آخوند جلاد رئیسی متوسل شده است. ولی خامنه‌ای جنایتکار و زهر خورده خوب می‌داند که پس از ایستادگی‌ اشرفیان قهرمان طی 14سال در مقابل وحشیانه‌ترین فشارهای رژیم آخوندی با حمایت مماشاتگران بین‌المللی که منجر به شکست مماشاتگران و شکل گرفتن تغییر دوران گردید و پس از هجرت بزرگ و سازمان‌یافته مجاهدان و رزمندگان ارتش آزادیبخش به آلبانی و پیوستن خواهر مریم به آنان، کهکشانهایی مانند هزار اشرف و جنبش دادخواهی بابت قتل‌عام بیش از 30000 مجاهد و مبارز آن‌چنان در حال گسترش و فراگیر شدن در سرتاسر ایران و جهان شده که نه جلاد و نه شیاد و دیگر عمله و اکره‌های رژیم، برای آخوندهای جنایتکار مثمرثمر نخواهد بود و تنها راه پیش روی تمامیت رژیم جنایت پیشگان، سرنگونی است و نابودی.
به خامنه‌ای جنایتکار می‌گوئیم محاربه با تو و رژیم منحوست کوچکترین افتخار و کمترین وظیفه ماست و تا قیام قیامت و تا سرنگونی این رژیم ضدبشری از آن دست نخواهیم کشید. زیرا که راه رستگاری ما و خلقمان و میهنمان از مسیر سرنگونی تو و رژیمت می‌گذرد.
و من هم مانند دیگر هموطنانم ضمن اعلام حمایت از فراخوان ارتش آزادیبخش به‌مناسبت تحریم نمایش انتخابات فریاد بر می‌آورم:
مرگ بر اصل ولایت‌فقیه
درود بر رجوی
نه شیاد نه جلاد
رأی من سرنگونی
زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند – زندان گوهردشت



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر