۳۰ فروردین ۱۳۹۶

#ایران - نمایش انتخابات و جنگی که توقف ندارد!

نمایش انتخابات و جنگی که توقف ندارد!


با وجود تذکر مقامات حکومتی به کاندیداها که در جنگ انتخابات «نباید برای ضدانقلاب خوراک تهیه کرد»، جنگ گرگها برای قبضه کرسی ریاست‌جمهوری هم‌چنان ادامه دارد:
«گفته شده برخی دواطلبان شناخته شده که ثبت نام کرده‌اند به هر روش و شیوه‌ای درصدد گرفتن تأیید صلاحیت خود هستند. این افراد که تعدادشون فقط چند نفره شورا را مستقیم و یا غیرمستقیم تهدید کردند که در صورت تأیید نشدن با روشهایی که نامش را افشا گری گذاشتند فضای جامعه را ملتهب می‌کنند. رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته دامن زدن به تحریکات در آستانه انتخابات خطای بزرگی است و نباید برای ضدانقلاب خوراک تهیه کرد». (تلویزیون رژیم-29 فروردین96)
‌ جالب این جاست به‌رغم این هشدار، تلویزیون رژیم خودش با انعکاس نامه آخوند رئیسی علیه روحانی در آتش جنگ باندی می‌دمد: «رئیسی با نوشتن دو نامه به روحانی و رئیس صدا و سیما از پخش پرحجم و پی‌درپی اخبار فعالیتهای رئیس‌جمهور در صدا و سیما به‌صورت زنده یا خبری انتقاد کرد». (تلویزیون رژیم-29 فروردین 96)
جالب این جاست که این نامه‌نگاری حتی صدای مهره‌های خود باند خامنه‌ای را هم در آورده و خطاب به او نوشته‌اند: «قبل از تأیید نامزدی‌تان توسط شورای نگهبان توصیه نامه نوشتن به صدا و سیما چه وجهی دارد‌ٔ ؟» (سایت حکومتی ایران آنلاین- 29فروردین)
با این حال، آخوند رئیسی دو بار دیگر به صحنه آمد و به روحانی حمله کرد. از جمله در جمع بسیجیان تحت عنوان جمعی از دانشجویان مدعی شد: «یک ریال حق تولیت نمی‌گیرم» و روحانی را به بی‌عملی و سازش با فساد متهم کرد و گفت: «قبل از هر کس رئیس دولت باید مدعی مبارزه با فساد باشد». (خبرگزاری فارس – 29 فروردین96)
آخوند آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه نظام هم روحانی و آخوند علوی وزیر اطلاعاتش را مورد حمله قرار داد. روزنامه حکومتی ابتکار 30فروردین96 نوشت: «آملی لاریجانی در دیدار با اعضای کمیسیون قضایی مجلس درباره بازداشت ادمینهای کانال‌های تلگرامی گفت که هنوز پرونده این افراد قطعی نشده، اما مطالبی که وزیر اطلاعات گفته‌اند نیز درست نیست. اشکالاتی در کار آقای وزیر بوده که بعد از قطعی شدن پرونده بیان خواهد شد».
متقابلاً حملات باند روحانی به باند رقیب نیز ادامه دارد، از جمله کواکبیان عضو مجلس ارتجاع روز 30 فروردین با هشدار به شورای نگهبان خامنه‌ای گفت: «ای کاش برای داوطلبان ریاست‌جمهوری علاوه بر گواهی تست سلامت جسمی، گواهی تست سلامت روانشناسی هم شرط می‌گذاشتند تا مشخص شود که چرا آقایان دچار توهم شده‌اند». (رادیو مجلس رژیم – 30 فروردین96)



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر