۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

#ایران - برنامه تسلیحاتی اتمی رژیم ایران، بازرسی نشده است

 برنامه تسلیحاتی اتمی رژیم ایران، بازرسی نشده است


سایت مرکز سیاست امنیتی، 24 آوریل2017 – بقلم کِلِر لوپز: مدیر مرکز تحقیق و تحلیل مرکز سیاست امنیت در آمریکا طی مقاله‌یی که در سایت مرکز سیاست امنیتی درج شده نوشت:‌ برنامه تسلیحات اتمی رژیم ایران مخفیانه شروع شده و سالها مخفی نگه‌داشته شده است و هیچگاه به بیرون درز داده نشده است.
این برنامه امروز هم در زیرزمین و سایتهای نظامی که بازرسان به آنها دسترسی ندارند به‌صورت فعال، حفظ شده است. در روز اول اردیبهشت شورای ملی مقاومت ایران قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین گروه سازمانیافته اپوزیسیون دموکراتیک اسناد جدید خیره کننده‌یی فاش ساخت که نشان می‌دهد رژیم ایران مواد برجام2015 را نقض کرده است.
قابل ذکر است که همین شورای ملی مقاومت ایران بود که برنامه تسلیحاتی اتمی ایران را در 2002فاش ساخت برنامه‌یی که 14سال قبلش یعنی از 1988 در جریان بوده است.
در واقع تمامی سایتهای اتمی رژیم ایران تنها وقتی علنی شده‌اند که افشا شده‌اند از جمله سایت غنی‌سازی نطنز، سایت تبدیل در اصفهان، سایت غنی‌سازی و تحقیقاتی و توسعه فردو، سایت لویزان شیان و بقیه.
مرکز مفتاض شامل مجتمع شیمیایی زین الدین است که به طرح 6 معروف می‌باشد که به‌شدت تحت حفاظت سرویس اطلاعات سپاه قرار دارد. آنچه در مفتاض در جریان است از نظر آژانس اتمی مخفی بوده است.
دولت ترامپ بایستی به وعده‌های انتخاباتی خود در رابطه با برجام عمل کند. آمریکا و شرکای بین‌المللی و آژانس اتمی ‌بایستی رژیم ایران را وادار کنند که به قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل به‌خصوص در رابطه با فعالیتهای غنی‌سازی اتمی عمل کند.
رژیم ایران را بایستی به‌خاطر نقض حقوق‌بشر و شرکت در حملات 11سپتامبر و ادامه حمایت از تروریسم مورد حسابرسی قرار داد.
ما در انتظار نتایج بازبینی برجام توسط وزیر خارجه هستیم.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر