۲۹ فروردین ۱۳۹۶

#ایران - مضحکة انتخابات!

 مضحکة انتخابات!


به سخره گرفتن انتخابات نمایشی از سوی مردم ایران چندان دامنه و وسعت گرفته است که آخوندهای دانه‌درشت حکومتی، بناچار به گوشه‌هایی از آن اعتراف نموده و نگرانی خود را در این زمینه به نمایش می‌گذارند.
«به سخره گرفتن انتخابات»، آن سوی سکة تحریم سراسری آن از سوی قاطبة مردم ایران است و برای نخستین بار آخوند مکارم شیرازی به آن اذعان کرد:
«شکایات زیادی از افراد متعدد از نقاط مختلف به ما رسیده که از وضع نابسامان ثبت نام انتخاب ریاست‌جمهوری بسیار نگران هستند و معتقدند عده‌یی ناآگاه و گروهی آگاهانه برای به سخره کشیدن انتخابات ریاست‌جمهوری و ضربه زدن به نظام با نداشتن هیچ‌گونه صلاحیتی، برای نام‌نویسی شرکت کرده‌ و حتی صف تشکیل می‌دهند».
«ادامه این وضع به ضرر نظام مقدس جمهوری اسلامی است»... «باید هر چه زودتر فکری برای حل این مشکل شود تا افرادی نام‌نویسی کنند که حداقل کمترین صلاحیت لازم را برای این کار داشته باشند و ای کاش از سالیان قبل اقدام به حل این مشکل می‌شد و تعجب می‌کنیم چگونه بزرگان کشور برای حل این مشکل تدبیری نفرموده‌اند».
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) که این اظهارات را منعکس کرده، گوشه‌یی از مضحکة ثبت نام برای انتخابات ریاست‌جمهوری نظام را به تصویر کشیده و در ادامه می‌گوید:
«از حواشی روز چهارم ثبت نام متقاضیان نامزدی ریاست جمهوری، نام‌نویسی یک فلافل‌فروش بود. یکی از داوطلبین هم حدود ۲۰ نفر از هوادارانش را در مقابل ستاد انتخابات مستقر کرده بود که به‌محض ورود او چندین کبوتر را در هوا رها کردند. همچنین یک مرد میانسال با لباس کاراته برای ثبت نام آمده بود که به علت نقص مدارک ثبت نام نشد!».
بتازگی نیز آخوند جعفر سبحانی نیز در ملاقات با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رژیم، به انزجار و نفرت رو به تزاید مردم نسبت به انتخابات قلابی اعتراف کرد و با صراحت گفت:
«ثبت‌نام ریاست‌جمهوری سبب سخره گرفتن شد»... «جریان ثبت‌نام در انتخابات می‌تواند یک ضربت مقامی بر جمهوری اسلامی باشد».
آخوند سبحانی در یک گفتمان وارونه و در هراس از تحریم انتخابات از سوی مردم و کساد شدن این نمایش بازار، تحت عنوان «هزینه مصرفی کمتر» خواستار پارلمانی شدن انتخابات ریاست‌جمهوری نظام شد:
«انتخاب ریاست‌جمهوری باید پارلمانی باشد به‌دلیل این‌که هزینه مصرفی کمتری خواهد داشت».
البته این در شرایطی است که هنوز رژیم در مراحل مقدماتی انتخابات نمایشی قرار دارد و روزهای سخت در راه است؛ روزهایی که نمایانگر کابوس قیام 88 برای رژیم است و از یادآوری آن تمام باندها و گروهبندیهای نظام به خود می‌لرزند؛ روزهایی که آخوند مصلحی، وزیر اطلاعات پیشین رژیم، در جمع بسیجیان و سرکوبگران، از آن با تعبیر «به کف خیابان آوردن طبقه متوسط رو به پایین» اسم برد:
«دشمن برای عقبه اجتماعی بسیاری از کاندیداهایی که ثبت نام کرده‌اند، برنامه دارد و با استفاده از تجربه فتنه ۸۸ می‌خواهد این بار طبقه متوسط رو به پایین را تحریک کند چرا که در سال ۱۳۸۸ که طبقه متوسط رو به بالا را به کف خیابان آورد...»
آری، کارزار بزرگ ملی برای تحریم سراسری انتخابات نمایشی در راه است و از هم‌اکنون طلایه‌های آن را می‌توان به چشم دید.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر