۲۹ فروردین ۱۳۹۶

#ایران - نگرانی آخوند مصلحی:‌ دشمن برنامه دارد می‌خواهند با تجربه فتنه ۸۸ طبقه متوسط روبه‌پایین را به خیابان بکشانند

نگرانی آخوند مصلحی:‌ دشمن برنامه دارد می‌خواهند با تجربه فتنه ۸۸ طبقه متوسط روبه‌پایین را به خیابان بکشانند


آخوند حیدر مصلحی وزیر پیشین اطلاعات رژیم در جمع بسیجیهای تهران با نگرانی از تکرار قیام 88 گفت: برخی ثبت نامها برای فتنه‌ها است. دشمن برای عقبه اجتماعی بسیاری از کاندیداهایی که ثبت نام کرده‌اند، برنامه دارد و با استفاده از تجربه فتنه ۸۸ می‌خواهد این بار طبقه متوسط رو به پایین را تحریک کند چرا که در سال ۱۳۸۸ که طبقه متوسط رو به بالا را به کف خیابان آورد.
خبرگزاری حکومتی ایسنا گفت: «مصلحی ابراز امیدواری کرد فتنه‌ای که پیش رو است در زمان صدارت و ولایت مقام معظم رهبری اتفاق بیافتد تا جلویش گرفته شود. وی گفت: انشاءالله که خدا عمر ایشان را تا ظهور حضرت طولانی کند اما اگر این فتنه، بعداً بخواهد اتفاق بیفتد، آنوقت بعدی نمی‌تواند آن را جمع کند، مثل قضیه منتظری که اگر بعد از امام اتفاق می‌افتاد کسی نمی‌توانست آنطور که امام اقدام کرد با آن برخورد کند».
وزیر اطلاعات در دوره پاسدار احمدی‌نژاد با حمله به آخوند روحانی گفت:‌ «القای ضرورت کنار آمدن با کدخدا از نکات مهم دیگر است. القا می‌کنند اگر می‌خواهید مشکلات و معضلاتتان حل شود، باید با کدخدای دنیا کنار بیایید. مردم وقتی می‌خواهند رأی بدهند دنبال کسی هستند که راستگو و به‌دنبال حل مشکلات رکود و بیکاری در کشور باشد و دشمن با طراحی خود کاری می‌کند که آن فرد در موقع رای‌دادن دچار اشتباه شود. یکی از این اقدامات، ترساندن از گزینه نظامی است.».
آخوند مصلحی به وخامت وضعیت اقتصادی و شبکه گسترده واردات که اساساً در دست سپاه پاسداران است اشاره کرد و گفت:‌من به‌عنوان کسی که تمام پشت صحنه‌های اقتصاد کشور را می‌دانم، می‌گویم که تنها ۳۰ درصد از گرفتاری اقتصادی کشور به تحریم‌ها مربوط است. شما توجه کنید که ما اگر تحریم هستیم، این همه ماشینهای آخرین مدل در خیابانها که با یک حجم عظیم وارد کشور شده‌اند، از کجا می‌آیند؟
این قاچاق عظیم که باعث تعطیلی کارخانه‌ها شده است، با کدام پول وارد می‌شود؟.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر