۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

#ایران - نگرانی از ”حرز فرهنگی ”یا وحشت از ”قیام ”

 نگرانی از ”حرز فرهنگی ”یا وحشت از ”قیام ”


رژیم آخوندی با انبوهی کانال تلویزیونی و سایر رسانه‌های حکومتی نظیر خبرگزاریها و سایتهای وابسته و پوششی، در مقابل رسانه‌های اجتماعی و تلویزیونهای مخالف نظام آن‌چنان درمانده است که رسانه‌ها و مهره‌هایش مجبورند به‌طور مستمر نسبت به تهاجم این رسانه‌ها به ”ارزشهای نظام“ سوز و گداز کنند.
ارگان بسیج ضد‌مردمی وحشت‌زده فریاد می‌زند ،که ”اخلاق، دین و نظام اسلامی (بخوانید نظام آخوندی) “ در حال از دست رفتن است و اضافه می‌کند: ”چنان‌چه فعالان روزنامه و شبکه‌های مجازی از جمله کانال‌های تلگرامی با فراغ بال و بدون توجه به منافع سیاسی، اخلاقی و امنیتی کشور مبادرت به درج هر گونه خبری (اعم از موثق و غیرموثق و کذب) نمایند، اساساً جایی برای اخلاق، دین و نظام اسلامی باقی نمی‌ماند“ ! (جوان 31فروردین 96)
معاون امور استانهای صدا وسیمای رژیم نیز نسبت به فعالیتهای شبکه‌های ضد نظام چنین سوزوگداز می‌کند ”بیش از ۲۵۷شبکه ماهواره‌یی تلویزیونی علیه اعتقادات و ایمان جامعه ما برنامه تولید و پخش می‌کنند“. (تابناک استان خراسان رضوی 31فروردین 96)
تلویزیون رژیم نیز از فعالیت هشتکهایی که تحریم انتخابات رژیم را تبلیغ می‌کنند برآشفته است.
در این رابطه تلویزیون شبکه یک رژیم 30فروردین 96 ضمن سوز و گداز نسبت به فعالیتهای تبلیغی علیه نظام آخوندی، از هشتکهایی نام می‌برد که با نظام مقابله‌جویی سیاسی می‌کنند و ”سعی در برهم زدن جو انتخابات دارند“ ! (تلویزیون شبکه یک 30فروردین)
آخوند احمد خاتمی نگران این است که در اثر جنگ فرهنگی ”حرز فرهنگی“ نظام به خطر بیفتد زیرا ”جنگ فرهنگی سخت‌تر از جنگ نظامی است جنگ نظامی از بیرون آسیب می‌رساند و جنگ فرهنگی از درون پوک و متلاشی میکند“.
امام جمعه خامنه‌ای برای پرده‌پوشی از وحشت خود و نظام از این جنگ سخت و به خطر افتادن حرز نظام، دجالگرانه برای جوانان اشک تمساح می‌ریزد: ”باید احساس خطر کرد، جوانهای عزیز ما که بیشتر با فضای مجازی سر و کار دارند. با اینترنت سر و کار دارند. شبکه‌های دیگر این رو خطر رو احساس کنند که اینها آتش تهیه است آتش تهیه‌ای که دین، اخلاق، نظام و استقلال این کشور رو هدف قرار داده تا خطر احساس نشه مقابله شکل نمیگیره“. (نمایش جمعه تهران در11فروردین 96)
کر هماهنگ مهره‌ها ورسانه‌های رژیم از فعالیتهای ضد رژیم در فضای مجازی و تلویزیونهای ضد نظام در این روزها، ناشی از احساس ناامنی رژیم وترس آن از برهم خوردن بساط خیمه‌شب بازی انتخابات ریاست‌جمهوری است.
تلاش رژیم بر این است تا آنجا که می‌تواند دیوار سانسور و اختناق را در جریان این خیمه شب‌بازی، هرچه بیشتر قطور کند تا بتواند آن‌چنان که می‌خواهد انتخابات را بی‌درد‌سر مهندسی کند.
نقش رسانه‌های ضد نظام هم در ایام انتخابات این است که باشکستن این دیوار سانسور و اختناق، و با روشنگری پیرامون نمایش انتخابات قلابی رژیم از جمله افشاگری در زمینه نقش کاندیداهای اصلی آن (آخوند روحانی شیاد و آخوند رئیسی جلاد) در تمامی جنایتهای رژیم، آن را بر سر علی خامنه‌ای ولی‌فقیه نظام و رژیمش خراب کنند.
دجالگریهای آخوندی در زمینه به خطر افتادن ”دین، اخلاق، نظام و استقلال“ ! و یا هراس از فعالیت 257شبکه ماهواره‌یی ”ضد دین“ از این نگرانی ناشی می‌شوند که مبادا آتشفشان قیام بار دیگر زبانه کشد و سرتا پای این رژیم را به لرزه بیاندازد.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر