۲۶ فروردین ۱۳۹۶

#ایران - وحشت مشترک باندها از ظرفیت انفجاری جامعه

 وحشت مشترک باندها از ظرفیت انفجاری جامعه


وحشت از ظرفیت انفجاری جامعه و ابراز نگرانی نسبت به امکان تکرار قیام ۸۸ مضمون مشترک هشدارهای متقابل باندهای نظام در جریان جنگ قدرت برای قبضه کرسی ریاست‌جمهوری است.
عارف از باند موسوم به اصلاح‌طلب در مجلس ارتجاع با تأکید بر این‌که «نظام اسلامی ظرفیت تکرار حوادثی مانند حوادث سال ۸۸ را ندارد» هشدار داد «برخی افراد که در آن مقطع جرقه اولیه این حوادث را زدند اکنون هم می‌خواهند جو کشور را با اظهارات نسنجیده خود متشنج کنند». (سایت حکومتی خبر فوری 26فروردین96)
حسن خمینی نگرانی خود را با بیان این‌که «در آستانه انتخابات باید به‌شدت مراقب باشیم گرفتار چند پارگی و چنددستگی نشویم» ابراز کرد. (خبرگزاری حکومتی ایرنا24فروردین96)
در روزنامه‌های باند روحانی همچنین منشأ ایجاد شکاف در نظام را باند پاسدار احمدی‌نژاد نامیده و از جمله نوشته‌اند: «تجربه‌های تلخ گذشته نشان داده که فتنه‌گرانی که در سال‌های اخیر با فتنه‌گری، انرژی انقلاب را به بیراهه کشانده و سرمایه‌های کشور را به باد فنا دادند، هم‌چنان بر اساس اهداف نامیمون خود نقشه‌چینی می‌کنند و مطامع شومی را در نظر دارند». (روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی 24فروردین96)
رسانه‌ها و مهره‌های باند خامنه‌ای متقابلاً باند روحانی را مسبب ایجاد شکاف و بروز قیام معرفی کرده و در حالی که خود را «مردم» می‌نامند، نوشته‌اند: «مردم در سال ۸۸ نیز به نظاره نشستند که جریان خاص چطور بر اساس همین باورهای غربی، به تشویق اوباش برای مثله و برهنه کردن جوانان بسیجی در خیابان مشغول بود تا به‌زعم خود به دموکراسی برسد و یا در سال ۷۸ و در فتنه کوی دانشگاه چطور برای سنگباران و شهادت جوانان مدافع نظام هلهله می‌کشید و خود هم مسبب‌الاسباب آن فتنه بود». (سایت حکومتی نماینده 26فروردین96)
رسانه‌های باند خامنه‌ای همچنین با عباراتی مثل «تله گذاری امنیتی» و «آرامش ملت» نسبت به بروز قیام از شکاف درنظام توسط باند احمدی‌نژاد ابراز نگرانی کرده و از جمله نوشته‌اند: «حلقه‌ای کوچک، مشکوک و معطوف به قدرت در اطراف احمدی‌نژاد است که هم و غم‌اش بر متفاوت نمایی از مجموعه‌ انقلاب است! از دیگر ویژگی‌های این جریان غیر انقلابی‌ هنوز درون نظام ترجیح دادن منافع شخصی و گروهی بر منافع انقلاب است. جریان بهار برخلاف همه آموزه‌های انقلاب و به‌دلیل ذات معطوف به قدرتش، هیچ ابایی از پرونده‌سازی و تله گذاریهای امنیتی ندارد و به کرات نشان داده‌است ارزشی برای امنیت ملی و آرامش ملت قائل نیست!». (سایت حکومتی بلاغ مازندران 26فروردین96)



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر