۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

#ایران - دشمنی که می‌خواهد ”انتخابات را خراب کند“ !

دشمنی که می‌خواهد ”انتخابات را خراب کند“ !


در پی بالا گرفتن کشمکشهای جنگ انتخابات ریاست‌جمهوری و تشدید تضادها در رأس نظام، سران و مهره‌های رژیم این روزها ورد امنیت می‌خوانند، و مستمراً نسبت به خطر افتادن امنیت حاکمیت پلید آخوندی در جریان انتخابات هشدار می‌دهند.
هراس آنها از این ناشی می‌شود که در اثر شقه و شکاف فزاینده ناشی از جنگ قدرت در رأس نظام، راه خیزش مردمی و خراب شدن نمایش انتخابات بر سر تمامیت حاکمیت آخوندی باز شود.
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع در دیدار با سرکردکان و عوامل رژیم در ارتش تحت امرش، با ابراز وحشت از این‌که امنیت نظام به خطر بیفتد به آنها گوشزد می‌کند: ”امنیت برای یک کشور خیلی مهم است امنیت خیلی مهم است. نقش نیروهای مسلح در ایجاد امنیت نقش مهمی است. امنیت کشور را نیروهای مسلح و اقتدار آنها و توانایی‌های آنها و پرانگیزگی آنها تأمین می‌کند. این از جمله‌ی مسائل مهم است“.
حرفهای خامنه‌ای در باب امنیت و تلاش او برای شیرفهم کردن نیروهای ارتش تحت امرش، مقدمه‌ای است برای این‌که حرف اصلی را به آنها تفهیم کند. حرف اصلی خامنه‌ای یک چیز بیشتر نیست آن هم به خطر افتادن نظام توسط دشمنان است: ”دشمنان چطور دارند وسوسه می‌کنند که یک‌جوری انتخابات را خراب کنند- و ملّت ایران ان‌شاءالله با همین بیداری، با همین هوشیاری که همیشه نشان داده‌اند در مقابل این حرکت خصمانه، همین‌جور ان‌شاءالله پیش بروند“ (سایت خامنه‌ای 30فروردین 96)
منظور علی خامنه‌ای از دشمنان نظام هم بر کسی پوشیده نیست، منظور از دشمنان نظام، آن نیروی براندازی است که فراخوان می‌دهد رأی من سرنگونی است، و به سرکوب شدگان، بیکاران و محرومان فراخوان می‌دهد بپاخیزید!
پیش از این نیز حسین ذوالفقاری رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات رژیم نیز به برهم زنندگان امنیت انتخابات هشدار داد: ”با برهم زنندگان امنیت انتخابات با قاطعیت برخورد می‌کنیم. از هر گونه ناامنی جلوگیری خواهد شد“ (خبرگزاری فارس 22فروردین 96)
این مهره دولت روحانی در جای دیگر با بیان این‌که اطلس امنیت انتخابات تهیه شده و برای تک‌تک استانها ارسال شده به بسیج نیروهای امنیتی و سرکوبگر نیز اشاره کرد و گفت:‌ ”در این اطلس پیش‌بینیهای لازم برای مناطقی که مستعد آسیبهای امنیتی هستند صورت گرفته است همچنین دستورالعمل مربوط به امنیت انتخابات به تمامی استانها ارسال شده است. ۴۰ فروند بالگرد ستاد انتخابات استانها را پشتیبانی می‌کند و تمامی نهادهای امنیتی کشور از جمله وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و اطلاعات ناجا نیز فعال هستند.“ (خبرگزاری ایسنا 30فروردین 96)
در همین رابطه است که دادستان کل کشور رژیم، ۱.۵ماه قبل از موعد برگزاری خیمه‌شب بازی انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم از برهم خوردن فضای انتخابات ابراز وحشت می‌کند و برای برهم زنندگان انتخابات شاخ و شانه پوشالی می‌کشد: ”تامین امنیت انتخابات و برخورد با مجرمان و افرادی که قصد برهم زدن فضای انتخابات را دارند، از جمله وظایف ماست که در انجام آن کوتاهی نخواهیم کرد“. (خبرگزاری ایرنا 14 فرودین 96)
عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان رژیم در تهران در وحشت از تکرار قیام 88 گفت: ”اجازه نمی‌دهیم حوادث سال ۸۸ تکرار شود. فکر می‌کنند می‌توانند حوادث تلخ سال ۸۸ را تکرار کنند؛ دستگاه قضایی و سایر مسئولان اجازه نخواهند داد عده‌یی برای برهم زدن امنیت کشور و انتخابات تلاش‌های واهی کنند.“ (خبرگزاری میزان 30فروردین 95)
ترس از به خطر افتادن امنیت نظام در جریان انتخابات همان وحشت از ظرفیت انفجاری جامعه و وحشت از به صحنه آمدن مردم در مسیر شعار سرنگونی نظام آخوندی است.



آری،
میهنی می سازیم
که در آن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
با ما در کانال تلگرام میهنی میسازیم همراه شوید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر